На тлі мовного скандалу "Золотий вік" розірвав співпрацю з Каменських: відео, що сталось в Маямі
Відомий український бренд повідомив про розірвання співпраці зі співачкою Настею Каменських після гучного мовного скандалу.
У своєму профілі в Instagram бренд ювелірних прикрас "Золотий Вік" зробив офіційну заяву стосовно амбасадорства Каменських. У компанії повідомили, що "достроково завершують рекламну кампанію" з артисткою. NK була обличчям бренду з 2021 року.
"Опираючись на цінності та принципи компанії "Золотий Вік", ми прийняли рішення достроково завершити рекламну кампанію зі співачкою NK (Настею Каменських), яка була обличчям бренду з 2021 року", - йдеться в повідомленні.
Рішенню компанії передували мовні скандали, пов'язані із виступами Каменських у США.
Зокрема, спочатку співачка нарвалася на критику за виконання російськомовних хітів, а потім у мережі завірусилося відео з її заявою про мову, яке також багатьох розлютило і здивувало:
"Неважливо, якого кольору в тебе шкіра. Неважливо, якою мовою ми розмовляємо...".
Дивіться також: Росіяни знищили будинок Артема Пивоварова: співак розридався під час концерту (відео)


Нові деталі «плівок Міндіча»: детектив НАБУ Магамедрасулов розповів про «Мідас», прослуховування та тиск під час обшуків
Пляжний теніс: як молодий вид спорту став світовим трендом і чому Україна серед лідерів
Запис гри з пляжного тенісу в СЕТ 15.12.2025: жива динаміка та реальні емоції на корті
США формують новий альянс для зламу монополії Китаю на рідкоземельні метали
Google тестує браузер Disco, Meta готує конкурента GPT-5, а Пентагон масово впроваджує генеративний ШІ
WSJ: «мирний план» Трампа для України може супроводжуватися великою бізнес-угодою з РФ — що відомо
«Єрмака прибрали», але правила гри лишилися: про що говорять Шабунін і Ніколов
Кінець Голлівуду? Runway Gen-4.5, переклад у навушниках від Google та «ШІ-офіс» 2025: що реально змінилося





