На тлі мовного скандалу "Золотий вік" розірвав співпрацю з Каменських: відео, що сталось в Маямі
Відомий український бренд повідомив про розірвання співпраці зі співачкою Настею Каменських після гучного мовного скандалу.
У своєму профілі в Instagram бренд ювелірних прикрас "Золотий Вік" зробив офіційну заяву стосовно амбасадорства Каменських. У компанії повідомили, що "достроково завершують рекламну кампанію" з артисткою. NK була обличчям бренду з 2021 року.
"Опираючись на цінності та принципи компанії "Золотий Вік", ми прийняли рішення достроково завершити рекламну кампанію зі співачкою NK (Настею Каменських), яка була обличчям бренду з 2021 року", - йдеться в повідомленні.
Рішенню компанії передували мовні скандали, пов'язані із виступами Каменських у США.
Зокрема, спочатку співачка нарвалася на критику за виконання російськомовних хітів, а потім у мережі завірусилося відео з її заявою про мову, яке також багатьох розлютило і здивувало:
"Неважливо, якого кольору в тебе шкіра. Неважливо, якою мовою ми розмовляємо...".
Дивіться також: Росіяни знищили будинок Артема Пивоварова: співак розридався під час концерту (відео)


Брудні таємниці Єрмака: провал переговорів у Москві, викриття Мендель і нові кризи України
Акумуляторні прожектори для майстрів: порівнюємо Scangrip, Metabo, Bosch, Makita, DeWALT, Milwaukee, Einhell
Венесуела: від «земного раю» до країни нафтового прокляття
Віктор Галасюк: навіщо Трампу Венесуела — шість головних причин конфлікту
Михайло Кухар: «Спроба ліквідації ФОПів — це економічна диверсія»
Катастрофа в Індонезії: потонули 440 людей, ще понад 400 зникли безвісти (відео)
Кіноа і «криза веганів»: як суперфуд перетворили на ворога бідних, а потім спростували власний міф
Його люди всюди: що показало розслідування Bihus.Info про обшуки НАБУ, відставку Єрмака і що буде далі





