Глава УЗ назвав мету російських ударів по залізниці
Військові країни-агресора РФ продовжують обстрілювати залізничні об'єкти України, щоб обрізати сполучення з прифронтовими територіями, зокрема із Сумською та Чернігівською областями. Про це 9 жовтня у Facebook заявив голова правління АТ "Укрзалізниця" Олександр Перцовський.
"Вдаряють із тим, щоб заблокувати основні маршрути, а також намагаються заблокувати резервні", – зазначив він.
У ніч на 9 жовтня Росія вкотре атакувала залізницю, зокрема ділянку, яка веде у Сумську область, повідомляла УЗ. Через це українським залізничникам знову довелося змінювати низку маршрути, а деякі – скасувати.
Читайте також: "Дякувати Богові людей встигли укрити": нові подробиці та відео щодо новини про атаку на поїзд на Чернігівщині
"Пасажири поїздів, які на шляху до Сум, Конотопа, Шостки та ін. міст регіону будуть довезені автобусними трансферами, наразі на безпечній відстані від місць уражень. Працюємо із Сумською та Чернігівською обласними військовими адміністраціями, міськими головами Конотопа, Шостки, Ніжина, щоб оперативно організовувати трансфери", – зазначив Перцовський.
Також він закликав пасажирів стежити за оновленнями на офіційних ресурсах УЗ.
Раніше також стало відомо, що Армія РФ вгатила по енергетичній та залізничній інфраструктурі на Полтавщині та Сумщині (фото)


Нові деталі «плівок Міндіча»: детектив НАБУ Магамедрасулов розповів про «Мідас», прослуховування та тиск під час обшуків
Пляжний теніс: як молодий вид спорту став світовим трендом і чому Україна серед лідерів
Запис гри з пляжного тенісу в СЕТ 15.12.2025: жива динаміка та реальні емоції на корті
США формують новий альянс для зламу монополії Китаю на рідкоземельні метали
Google тестує браузер Disco, Meta готує конкурента GPT-5, а Пентагон масово впроваджує генеративний ШІ
WSJ: «мирний план» Трампа для України може супроводжуватися великою бізнес-угодою з РФ — що відомо
«Єрмака прибрали», але правила гри лишилися: про що говорять Шабунін і Ніколов
Кінець Голлівуду? Runway Gen-4.5, переклад у навушниках від Google та «ШІ-офіс» 2025: що реально змінилося








