Яка платформа буде найпопулярнішою для творців у 2023

20.04.2023 в 18:04 | Игорь Блохин, джерело: «Facenews»

Сьогодні здається, що TikTok у всіх на слуху. Однак той факт, що TikTok є актуальною програмою, не означає, що творці повинні ігнорувати старіші платформи для обміну відео. Насправді ми переконані, що YouTube відродиться у 2023 році. Оскільки незабаром на YouTube з’явиться низка нових функцій та ініціатив, творцям контенту потрібно буде відповідно скоригувати свою стратегію, щоб переконатися, що вони отримують вигоду від платформи.

За кілька коротких років після того, як TikTok став доступним у всьому світі, популярність програми повністю змінила гру, що призвело до зростання короткого відеоконтенту. До початку 2022 року TikTok став найбільш завантажуваним додатком у світі. Масовий успіх платформи навіть спонукав таких існуючих гравців, як Instagram і YouTube, створити власну версію форматів короткого відео, щоб не відставати від конкуренції.

Короткі відео не просто змінили платформи соціальних мереж, вони також змінюють фінансовий статус та можливості творців. Серед перших 10 контент-мейкерів у списку Forbes Top Creators 2022 троє – тікторери, що, звісно, не може не привернути увагу.

Але це не обов’язково означає, що короткі відео назавжди домінуватимуть у блогерів, або що інші типи контенту занепадають.

Інший конкурент YouTube, Twitch, як і раніше залишається одним із найпопулярніших стрімінгових веб-сайтів, і, ймовірно, залишатиметься таким протягом деякого часу. Однак у 2022 році він втратив чимало гучних імен, у тому числі Ninja (один із найпопулярніших стримерів Fortnite), Лекс Вельдхаус (покерний стример) та інших, які або припинили свою ексклюзивність у Twitch, або повністю перейшли на YouTube. Отже, беручи до уваги усі ці фактори, давайте спробуємо зрозуміти, чому YouTube не просто залишиться, а насправді стане ще більш популярним у 2023 році.

За словами американського письменника Вільяма С. Берроуза: «Коли ти перестаєш рости, ти починаєш помирати». Хоча автор цитати жив задовго до появи Інтернету, ця цитата абсолютно вірна щодо платформ, на які покладаються творці контенту.

Багато чого відбувається в штаб-квартирі YouTube, і у 2023 році влогери, безумовно, захочуть звернути увагу на нові функції платформи. Ось короткий огляд того, як YouTube планує розвиватися в цьому році.

Під час прямого ефіру Made on YouTube у вересні минулого року YouTube оголосив, що збирається зробити величезні інвестиції в Shorts, свій формат короткого відео. Це тому, що в компанії знають, що створити можливість для поширення короткого контенту є важливою умовою для того, щоб будь-яка платформа залишалася сьогодні успішною.

YouTube планує запровадити наступні дві великі зміни

1. Розподіл доходу від реклами для авторів коротких відео

Починаючи з 2023 року, YouTube почне об’єднувати доходи від реклами від усіх коротких відео на платформі та виплачуватиме виплати творцям залежно від кількості переглядів, які вони отримають.

2. Оновлена Партнерська програма

Раніше існував лише один спосіб потрапити в партнерську програму YouTube: потрібно було мати 1000 підписників і 4000 годин перегляду за останній рік. Але починаючи з 2023 року, автори Shorts також можуть брати участь, якщо вони мають 1000 підписників і 10 мільйонів переглядів Shorts за останні 90 днів.

Ще одним важливим напрямком стануть подкасти. Подкасти виявилися настільки помітним засобом поширення контенту, що, здається, кожен має той чи інший досвід – від знаменитостей до підприємців і маркетологів. І список можна продовжувати. Тож не дивно, що у 2023 році YouTube планує розвивати подкастинг.

Наступною новинкою у 2023 році стане новий відеоплеєр для освітніх цілей. Цей новий відеоплеєр буде без реклами та його можна буде вставляти в низку навчальних програм.

Викладачам YouTube більше не доведеться звертатися до сторонньої платформи для створення курсів. Натомість кваліфіковані автори зможуть робити це прямо з YouTube, маючи можливість створювати як безкоштовні, так і платні курси.

Освітні контент-мейкери зможуть перевірити знання своєї аудиторії за допомогою нової функції тестування, яка нещодавно перейшла в бета-версію, підвищуючи взаємодію з аудиторією між випусками нового контенту.

3 причини, чому YouTube нікуди не подінеться:

  1. YouTube існує з 2005 року. Це 17 років – тобто довше, ніж деякі автори прожили на цій планеті. Платформа вже пережила кілька злетів і падінь і змогла втриматися;
  2. він належить одній із найдорожчих компаній у світі. Alphabet Inc., материнська компанія, яка володіє Google і YouTube, не просто велика. Вона на тому ж рівні, що й Amazon, Apple, Meta та Microsoft. Це означає, що за YouTube стоять великі гроші, і для того, щоб зруйнувати його, знадобиться більше, ніж TikTok;
  3. він постійно просувається на нові території. Протягом останніх кількох місяців ми спостерігали, як YouTube розвиває подкастинг, навчальний контент і короткі відео. Це платформа, яка постійно розвивається. І незалежно від того, який формат вмісту чи функція стане хітом у 2023 році, YouTube, ймовірно, з часом розробить свою власну версію. Зрештою, компанія вже пройшла довгий шлях.
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Брудні таємниці Єрмака: провал переговорів у Москві, викриття Мендель і нові кризи України
Акумуляторні прожектори для майстрів: порівнюємо Scangrip, Metabo, Bosch, Makita, DeWALT, Milwaukee, Einhell
Венесуела: від «земного раю» до країни нафтового прокляття
Віктор Галасюк: навіщо Трампу Венесуела — шість головних причин конфлікту
Михайло Кухар: «Спроба ліквідації ФОПів — це економічна диверсія»
Катастрофа в Індонезії: потонули 440 людей, ще понад 400 зникли безвісти (відео)
Кіноа і «криза веганів»: як суперфуд перетворили на ворога бідних, а потім спростували власний міф
Його люди всюди: що показало розслідування Bihus.Info про обшуки НАБУ, відставку Єрмака і що буде далі
Все видео

Лента новостей

"Деталі нової капітуляції": у США закінчилася зустріч української та американської делегацій
🕑 9 хвилин тому
Найвищий Місяць за 17 років: що чекає знаки Зодіаку в суперповню 5 грудня
🕑 11 годин 24 хвилини тому
Європейські лоукостери готуються повернутися на український ринок
🕑 12 годин 24 хвилини тому
Херсонська ТЕЦ зупинила роботу після масованих ударів РФ
🕑 13 годин 24 хвилини тому
Будуть летіти роями: РФ запустила шахеди з 8 локацій менше ніж за годину
🕑 14 годин 16 хвилин тому
Підрозділ ГУР "Примари" знищив російський літак МіГ-29 на аеродромі "Кача" в Криму (відео)
🕑 14 годин 24 хвилини тому
У Львові під час перевірки документів вбили військового ТЦК, він стік кров’ю
🕑 17 годин 6 хвилин тому
Росіяни убили 6-річну дівчинку в Херсоні
🕑 18 годин 24 хвилини тому
Росія створила щонайменше 165 військових таборів з мілітаризації викрадених українських дітей (фото)
🕑 20 годин 24 хвилини тому
Атака "Іскандером" по Кривому Рогу: кількість постраждалих зросла (фото)
🕑 21 годину 54 хвилини тому
Окупанти вдарили дронами по Одесі: вже 7 постраждалих, вирувала пожежа (фото)
🕑 22 години 26 хвилин тому
"Лежить і стогне": в Одесі чоловік підірвав три гранати у під'їзді будинку (відео)
🕑 вчора
Українська чемпіонка світу зі стрибків у воду Софія Лискун прийняла громадянство РФ
🕑 вчора
Як обрати бездротові навушники та під’єднати їх до смартфона: поради від Foxtrot
🕑 вчора
Стрілянина у Конча-Заспі між бійцями ГУР та військовими сталась через землю: усі подробиці
🕑 вчора
Все новости