Calendar Icon

Магазини майбутнього: як змінюється рітейл

Магазини майбутнього: як змінюється рітейл
03.07.2019 15:26 (Обновлено 03.07.2019 в 15:30)

Рітейл як бізнес входить в епоху ще більш жорсткої конкуренції за увагу, а головне гаманець споживача. Сьогодні майбутнє значно ближче, ніж можна було це собі уявити 5-10 років тому.

Такі фактори, як розвиток технологій, збільшення користувачів інтернету, підростаюче покоління Z, змушують змінюватися звичний нам рітейл. Магазини майбутнього це перш за все омніканальний простір, «напханий» такими останніми технологіями, як онлайн-примірочні, магазини без кас і консультантів, голосовий шопінг, роботизація простору.

Завдання магазинів майбутнього

Такого роду магазини останнім часом стали більш доступними, однак в цій бочці меду все одно і ложка дьогтю: часу і уваги покупця стає все менше. За словами директора Shop! Global Development Лео ван де Польдера, 80% покупців обходять тільки 20% магазину, при цьому тільки 4 з 10 осіб дійдуть до вашої категорії на полиці. Себастьян Цигал, комерційний директор Modern-Expo Group (Польща), відмітив чотири основні характеристики успішного магазину майбутнього, здатного задовольнити основні органи чуття та емоційні потреби покупця.

1. Емпіричні навички створення у покупця незабутнього досвіду, магазин майбутнього повинен надихати. Це може бути новий рівень обслуговування клієнтів, магазин в магазині, функції освітнього та творчого хаба.

2. Соціалізація позиціонування магазину як соціального центру, створення місця для зустрічей і спілкування ресторанів, барів.

3. Інноваційність взаємодія, онлайн-інтеграція та існування в автономному режимі. Це нові цифрові рішення, в тому числі магазини без прикасових зон, використання Fresh-боксів і т.д.

4. Персоналізація диференціація, заснована на вивірених продуктах. Фокус на свіжості, ексклюзивності, якості товару, а також використання персоналізації (наклейки з ім'ям і т.д.)

Управляти товарним потоком.

Крім реалізації глобальних трендів у візуальних образах і сучасної організації простору в магазинах, для успішного конкурування за покупця необхідно використовувати рішення в галузі управління товарним потоком і асортиментом. «Сьогодні рітейлу важливо вміти дуже швидко і об'єктивно реагувати на непередбачувані запити людей. Передбачити, що в голові у покупця, який у нього на даний момент настрій і на яку покупку він налаштований, не зможе сам він. А отже єдине рішення для постійного залучення покупця забезпечити свіжу продукцію і збалансовану різноманітність зазначив Олександр Соколенко з Apple Consulting.

Прибрати те, що не продається.

Поки на полиці йдуть запеклі бої виробників за місце, від 20 до 50% полки в залежності від типу рітейлу це товари, які дуже довго продаются або не продаються взагалі. Експерти рекомендують розглядати кожну категорію з урахуванням цінового сегменту в конкретній торговій точці та розділити товар на драйвер продажів «голову», драйвер різноманітності «тулуб» та драйвер запасу «хвіст». Розуміння успішних та неуспішних товарів дозволить вчасно виводити товари-аутсайдери та уважно, більш усвідомлено ставитись до новинок. Оскільки рішення про введення нового товару завжди інвестиційним, ймовірність його успіху і ризику не менше 30% на 70% відповідно.

У більшості магазинів на сьогодні, на жаль, досі не існує системної і регулярної процедури, яка дозволяла б вчасно усувати з полиці товар, що не користується попитом у конкретній локації, і тут же на його місце, для підтримки вибору в категорії, встановлювати новий. І це не мистецтво категорійних менеджерів, які часто знаходяться в полоні реклами новинок і одурманюючих маркетингових бюджетів від своїх постачальників. Це продумана і жорстка процедура, якої повинен дотримуватися сучасний рітейлер. Інакше дуже швидко полегшений, елегантний і ультрасучасний дизайн магазина буде обтяжений недбайливими викладками нікому не потрібного товару, за який виробник заплатив оренду. Більше того, натискання кнопки в IT-системі автоматично не прибирає товар з полиці, а запускає розпродаж за ціною, яка часто може виявитися нижчою від закупівельної, тобто без маржі.

Безумовно, магазин майбутнього покликаний спростити і зробити приємним процес покупок для покупця в очікуванні його вічного повернення, при цьому збільшивши чек для рітейлера. Основний тренд, за який сьогодні і в майбутньому готовий платити покупець, свіжість і наявність товару на полиці. А головним мірилом успіху рітейлера і єдиним KPI продажі та маржа з м2.

Популярные видео на YouTUBE
загрузка...
Материалы по теме
А-9833,49 грн./литр
А-95+30,38 грн./литр
А-9529,02 грн./литр
А-9227,97 грн./литр
ДТ28,19 грн./литр
LPG12,97 грн./литр
Самые читаемые новости
Лучшие видео с YouTUBE
Популярные блоги
Погода и гороскоп
Автоновости