Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/home/www/www.facenews.ua/web/amp/includes/item.php on line 90

Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/home/www/www.facenews.ua/web/amp/includes/item.php on line 94
Кофе снижает риск заболеть раком печени - исследование | FaceNews.ua: новости Украины

Кофе снижает риск заболеть раком печени - исследование

09.11.2019 в 08:06 | Олег Павлось, джерело: «Medical Xpress»

Британская группа исследователей из Королевского университета обнаружила, что любители кофе имеют значительно меньшие риски заболеть раком печени.

Исследование продолжалось в Великобритании более 7,5 лет. В течение этого времени к нему было приобщено 471 779 участников, сообщает Medical Xpress, пишет FaceNews.ua.

Оказалось, что у людей, которые любят кофе, значительно ниже риски заболеть гепатоцеллюлярной карциномой – самой распространенной формой рака печени.

Это касается не только кофе в зернах, но и растворимого.

"Люди, которые имеют привычку пить кофе, могут считать, что эта привычка полезна для их здоровья, ведь он содержит антиоксиданты и кофеин, который может защитить от рака. Однако кофе все равно не является такой действенной защитой, как прекращение курения, сокращение употребления алкоголя или похудение", – сказала ведущая автор исследования Ким Ту Тран.

Специалисты также исследовали и другие заболевания рака пищеварения, такие как рак кишечника и желудка, но им не удалось найти связи с питьем кофе.

Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Мобільний вантажний шиномонтаж для ЗСУ: як спецтехніка підтримує мобільність на фронті
Загадкова фігура в українській оборонці: яка роль Олександра Камишина та Рустема Умєрова
Оборона Часового Яру: бійці 24-ї ОМБр показали підземний побут та трофеї
За лаштунками «російського Давосу»: чому бізнес та економісти РФ готуються до колапсу
Війна повертається додому: як глибокі удари ЗСУ руйнують оборонний сектор та логістику РФ
Дніпро: Тисячоліття Судноплавства – Від Порогів до Сучасних Викликів
Польща на роздоріжжі: як процвітання породжує радикалізм та загрожує Україні
Від фінансової біржі імперії до культурного центру: як Контрактові ярмарки сформували сучасний Київ
Все видео

Лента новостей

Тринадцять трофеїв одного бійця: воїн 24 ОМБр показав захоплений у боях ворожий арсенал
🕑 20 хвилин тому
Привласнення 20 мільйонів на світлофорах: в Одесі судитимуть шістьох учасників схеми
🕑 38 хвилин тому
Роботизовані комплекси ГУР кулеметним вогнем знищують ворожі дрони та забезпечують логістику
🕑 47 хвилин тому
Посольство Кіпру в Росії призупиняє роботу візових центрів з 15 червня
🕑 47 хвилин тому
YouTube заблокував рекламу російського коледжу «Алабуга», що виробляє дрони
🕑 48 хвилин тому
Делегація Європейського Союзу підготувала нову генерацію молоді для євроінтеграції України
🕑 49 хвилин тому
Кабмін відхилив петицію про скасування застави для топкорупціонерів попри підтримку 26 тисяч громадян
🕑 1 годину 7 хвилин тому
Асиметрична війна майбутнього: як 2% українського війська ліквідували «цілий Магадан» і змінили правила гри
🕑 1 годину 9 хвилин тому
Голова ВАКС обговорив із послом Канади розширення суду та законодавчі реформи
🕑 1 годину 19 хвилин тому
Центр протидії корупції звинуватив керівництво тилового СБУ в дискредитаційній кампанії
🕑 1 годину 19 хвилин тому
Пластикові жалюзі: переваги, види та поради щодо вибору від LEROY MERLIN
🕑 1 годину 31 хвилину тому
Гартування духу та тіла: 38-ма бригада морської піхоти оголосила про набір новобранців
🕑 1 годину 33 хвилини тому
Керівники ТЦК на Тернопільщині фальсифікували дані реєстру «Оберіг» для штучного покращення показників
🕑 1 годину 40 хвилин тому
Державне бюро розслідувань судитиме військових з Полтавщини за розкрадання пального для фронту
🕑 1 годину 43 хвилини тому
У Росії юнака оштрафували за критику «Талібану» після зміни статусу угруповання
🕑 1 годину 43 хвилини тому
Все новости