Назван лучший сок для снижения повышенного давления

05.01.2020 в 03:28 | Виктория Мартынюк, джерело: «Medical Xpress»

Ученые Хельсинкского университета назвали брусничный сок лучшим напитком для снижения давления у гипертоников, передает FaceNews.ua.

Специалисты провели исследование на лабораторных крысах, страдающих гипертензией.

Животным давали соки клюквы, черной смородины и брусники. В этих ягодах содержатся полифенолы, которые снижают риск сердечно-сосудистых заболеваний и положительно влияющих на сердце.

Было установлено, что брусничный сок лучше всего снижает высокое кровяное давление, а также противодействует возрастному повышению артериального давления.

Отмечается, что сок брусники предотвращал у грызунов экспрессию генов, связанных с воспалением слабой степени в аорте. Другие соки аналогичного эффекта не дали.

Читайте также: Врачи назвали главные ошибки при лечении насморка
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

«Веселого молочника» з РФ висилають через «неправильні» висловлювання: чи покарання за правду?
«Ми вижили, ми виграли»: історія незламності української захисниці після поранення
Викрадення та вбивство на Балі: зв'язок з міжнародним шахрайством та розслідування в Україні
Російські війська зазнають втрат: ЗСУ знищують техніку та логістику ворога
Майбутній актор і мільйонер: Олександр Матроняк про булінг, кіно та мрію стати вчителем
Wildberries перепродує згорілий товар продавців на AliExpress: схема маніпуляцій та втрати
Від журналістського досвіду до об'єктивності: як розуміти тих, хто викликає роздратування
Близькосхідний "НАТО": чи загрожує новий союз безпеці Ізраїлю?
Все видео

Лента новостей

Російський аналог Starlink "Рассвет" може стати проблемою, - Флеш
🕑 2 години 49 хвилин тому
Кількість смертей серед цивільного населення Росії стрімко зростає
🕑 3 години 13 хвилин тому
РФ завдала удару по підприємствах "Метінвесту" в Запоріжжі, загинули 7 працівників
🕑 3 години 40 хвилин тому
Китайський гігант відкрив «Льодяний шовковий шлях» через Арктику
🕑 8 годин 24 хвилини тому
Японія оголосила про "нову еру кризи" в Індо-Тихоокеанському регіоні
🕑 10 годин 25 хвилин тому
ЄС запускає новий транш підтримки за рахунок заморожених російських активів
🕑 10 годин 27 хвилин тому
Британія пропонує ядерний щит для України, Польща висуває умови вступу до ЄС
🕑 10 годин 31 хвилину тому
Кадрові перестановки та атака на антикорупційні органи: що ховається за пленарним тижнем Ради
🕑 10 годин 34 хвилини тому
Землетрус магнітудою 7,4 сколихнув Колумбію: щонайменше 111 загиблих, тисячі постраждалих
🕑 10 годин 36 хвилин тому
Масове стеження через недороге обладнання: у китайських роутерах Zbtlink виявили вбудовані бекдори
🕑 10 годин 37 хвилин тому
Європа оголосила про завершення прийому робіт на фотоконкурс «Resilient by Nature»
🕑 11 годин 28 хвилин тому
Стипендію імені Губерта Г. Гамфрі в США: термін подачі заявок продовжено до 22 серпня
🕑 12 годин 29 хвилин тому
НАБУ та САП: 360 нових справ та 76 засуджених за пів року проти топкорупціонерів
🕑 13 годин 30 хвилин тому
Канада посилила українську кіберполіцію необхідним обладнанням
🕑 14 годин тому
Українські оборонні компанії отримали доступ до платформи для навчання ШІ на бойових даних
🕑 14 годин 11 хвилин тому
Все новости