Медики назвал витамин, который поможет снизить риск переломов

22.01.2020 в 16:20 | Инна Сабатин, джерело: «actualnews.org»

Специалисты Университета Тафтса установили, что увеличение потребления продуктов, содержащих витамин C, сокращает риск переломов костей на 44 процента. Особенно это касается людей с недостатком кальция в организме, передает FaceNews.ua.

«Исследование воздействия витамина С на организм человека началось еще в 1948 году. Тогда наши коллеги пришли к выводу, что он способствует не только усилению иммунитета, но и стимулирует все естественные процессы. В частности, организм быстрее усваивает важные микроэлементы, среди которых кальций. От его недостатка часто страдают люди преклонного возраста. Введение в рацион цитрусовых, содержащих витамин С, позволит снизить риск переломов почти в полтора раза», — рассказали ученые.

Специалисты также установили, что отсутствие должного количества витамина С в организме приводит к частичной потере костной ткани у мужчин преклонного возраста. Соответствующее вещество играет защитную роль, не давая кальцию выводиться естественными методами. Также витамин С помогает предупредить развитие остеопороза.

Как ранее писал FaceNews.ua, Врачи назвали простые способы понизить давление без лекарств

В рамках исследования ученые изучили больничные карты пациентов с переломами бедерных костей. В итоге оказалось, что люди, принимавшие витамин С по рецепту от лечащих врачей, смогли восстановиться после травмы значительно быстрее.

Читайте также: Медики рассказали, какой продукт может защитить от инсульта
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Майбутній актор і мільйонер: Олександр Матроняк про булінг, кіно та мрію стати вчителем
Wildberries перепродує згорілий товар продавців на AliExpress: схема маніпуляцій та втрати
Від журналістського досвіду до об'єктивності: як розуміти тих, хто викликає роздратування
Близькосхідний "НАТО": чи загрожує новий союз безпеці Ізраїлю?
Google Gemini Spark: AI-агент для автоматизації завдань в Україні
Туреччина блокує Чорноморський шлях: Анкара тисне на Київ та Москву через судноплавство
Росія зіштовхується з проблемами: депопуляція, бойові дії та занепад інфраструктури
Новий стандарт госпіталізації: українських лікарів поставили під жорсткий контроль
Все видео

Лента новостей

Європа оголосила про завершення прийому робіт на фотоконкурс «Resilient by Nature»
🕑 47 хвилин тому
Стипендію імені Губерта Г. Гамфрі в США: термін подачі заявок продовжено до 22 серпня
🕑 1 годину 48 хвилин тому
НАБУ та САП: 360 нових справ та 76 засуджених за пів року проти топкорупціонерів
🕑 2 години 49 хвилин тому
Канада посилила українську кіберполіцію необхідним обладнанням
🕑 3 години 19 хвилин тому
Українські оборонні компанії отримали доступ до платформи для навчання ШІ на бойових даних
🕑 3 години 30 хвилин тому
Українські сили уразили ключовий нафтохімічний комбінат "Тобольскнефтехим" у Росії
🕑 3 години 46 хвилин тому
Шість міст Донеччини: аналітик назвав їх «поясом фортець»
🕑 3 години 51 хвилину тому
Америка та Європа: різниця у злочинності та вплив володіння зброєю
🕑 3 години 53 хвилини тому
МАДЯР спростовує неправдиве трактування його слів щодо російських ракетних залпів
🕑 3 години 54 хвилини тому
Втрати ворога перевищили 1,46 мільйона осіб: Генштаб ЗСУ оновив дані
🕑 3 години 57 хвилин тому
Чому таксі в Києві на вихідних дорожчає до тисячі гривень
🕑 4 години 14 хвилин тому
Євросоюз та Фонд "Відродження" оголосили конкурс для журналістів про євроінтеграцію України
🕑 13 годин 20 хвилин тому
ЗСУ завдали ударів по російських НПЗ та військових об'єктах: уражено "Танеко", "Ільський" та аеродром
🕑 14 годин 42 хвилини тому
Тайфун «Дельфін» атакує Китай: понад мільйон евакуйованих, скасовані авіарейси та попередження про шквальний вітер
🕑 14 годин 44 хвилини тому
Битва за Костянтинівку: експерт оцінив тактику РФ та жорстокість боїв
🕑 14 годин 48 хвилин тому
Все новости