Ученые назвали привычное лакомство, которое снизит риск инсульта

23.01.2020 в 14:40 | Инна Сабатин, джерело: «med2»

Гарвардские ученые выяснили, что употребление небольшого количество шоколада уменьшает опасность развития аритмии сердца. Люди, которые употребляли это лакомство несколько раз в неделю, значительно реже сталкивались с мерцательной аритмией – распространенным состоянием, которое существенно увеличивает риск инсульта, передает FaceNews.ua.

Среди тех, кто употреблял от двух до шести порций сладкого в неделю, риск развития мерцательной аритмии уменьшался на 20% по сравнению с теми, кто ел сладкое не чаще одного раза в месяц. До последнего времени имелось незначительное количество исследований по поводу связей между употреблением шоколада и аритмией сердца, от которых страдает свыше 33 миллионов человек в разных странах мира.

Как ранее писал FaceNews.ua, Врачи назвали скрытые признаки инфаркта

Считается, что содержащиеся в какао-бобах флавонолы обеспечивают здоровое функционирование кровеносных сосудов. Теперь ученые обнаружили существенную связь между потреблением шоколада и снижением риска аритмии сердца. Эта связь позволяет предположить, что даже небольшое количество шоколада оказывает положительный эффект на здоровье сердечно-сосудистой системы. Мерцательная аритмия вызывается нерегулярным и зачастую слишком быстрым сердцебиением. Данное расстройство встречается чаще у людей пожилых, а у мужчин чаще, чем у женщин.

Мерцательная аритмия вызывает головокружение, одышку и быструю усталость. Иногда человек замечает симптомы мерцательной аритмии, а иногда она развивается у него без всяких видимых признаков. Помимо инсульта мерцательная аритмия также увеличивает риск развития сердечной недостаточности, снижения когнитивной деятельности мозга, старческого слабоумия и смерти.

Читайте также: Врачи назвали первые признаки заболевания почек
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Викрадення та вбивство на Балі: зв'язок з міжнародним шахрайством та розслідування в Україні
Російські війська зазнають втрат: ЗСУ знищують техніку та логістику ворога
Майбутній актор і мільйонер: Олександр Матроняк про булінг, кіно та мрію стати вчителем
Wildberries перепродує згорілий товар продавців на AliExpress: схема маніпуляцій та втрати
Від журналістського досвіду до об'єктивності: як розуміти тих, хто викликає роздратування
Близькосхідний "НАТО": чи загрожує новий союз безпеці Ізраїлю?
Google Gemini Spark: AI-агент для автоматизації завдань в Україні
Туреччина блокує Чорноморський шлях: Анкара тисне на Київ та Москву через судноплавство
Все видео

Лента новостей

Японія оголосила про "нову еру кризи" в Індо-Тихоокеанському регіоні
🕑 59 хвилин тому
ЄС запускає новий транш підтримки за рахунок заморожених російських активів
🕑 1 годину 1 хвилину тому
Британія пропонує ядерний щит для України, Польща висуває умови вступу до ЄС
🕑 1 годину 5 хвилин тому
Кадрові перестановки та атака на антикорупційні органи: що ховається за пленарним тижнем Ради
🕑 1 годину 8 хвилин тому
Землетрус магнітудою 7,4 сколихнув Колумбію: щонайменше 111 загиблих, тисячі постраждалих
🕑 1 годину 10 хвилин тому
Масове стеження через недороге обладнання: у китайських роутерах Zbtlink виявили вбудовані бекдори
🕑 1 годину 11 хвилин тому
Європа оголосила про завершення прийому робіт на фотоконкурс «Resilient by Nature»
🕑 2 години 2 хвилини тому
Стипендію імені Губерта Г. Гамфрі в США: термін подачі заявок продовжено до 22 серпня
🕑 3 години 3 хвилини тому
НАБУ та САП: 360 нових справ та 76 засуджених за пів року проти топкорупціонерів
🕑 4 години 4 хвилини тому
Канада посилила українську кіберполіцію необхідним обладнанням
🕑 4 години 34 хвилини тому
Українські оборонні компанії отримали доступ до платформи для навчання ШІ на бойових даних
🕑 4 години 45 хвилин тому
Українські сили уразили ключовий нафтохімічний комбінат "Тобольскнефтехим" у Росії
🕑 5 годин 1 хвилину тому
Шість міст Донеччини: аналітик назвав їх «поясом фортець»
🕑 5 годин 6 хвилин тому
Америка та Європа: різниця у злочинності та вплив володіння зброєю
🕑 5 годин 8 хвилин тому
МАДЯР спростовує неправдиве трактування його слів щодо російських ракетних залпів
🕑 5 годин 9 хвилин тому
Все новости