Медики назвали простой способ, как уберечься от инсульта

28.08.2020 в 15:20 | Инна Сабатин, джерело: «Лента.юа»

Учёные из австралийского университета Эдит Коуэн заявили, что имеется ряд продуктов, способных уберечь от инсульта. Следует больше употреблять листовых овощей, оказывающих благотворное влияние на организм, передает FaceNews.ua.

Специалисты проанализировали результаты научного исследования, в котором принимали участие 684 молодых и пожилых женщин. Им предлагали включать в ежедневный рацион листовые овощи, готовя из них различные блюда. Данные овощи минимизируют инсульты и инфаркты.

Читайте также: Дефицит витаминов и минералов: почему полезные микроэлементы не усваиваются организмом

Необходимо ввести в меню белокочанную и цветную капусту, а также брокколи. Названые продукты обладают лечебными свойствами благодаря комплексу витаминов, в том числе С. Капуста содержит каротин, белки и полисахариды, тиогликозид, глюкобрассидин и минеральные соли. Употребление данного продукта оказывает противостояние кальцификации сосудистой ткани, из-за которой стенки артерий делаются жёсткими. Подобные изменения уменьшают силу кровотока, снижается возможность сосудов расширяться. Тем самым провоцируются опасные осложнения в системе кровообращения, среди которых называют артериальную гипертензию, атеросклероз, инфаркт и инсульт. Необходимо съедать не менее 50 г капусты ежедневно, в таком случае кальцификация сердечной аорты, выводящей кровь, уменьшается на 46%.

Вместе с тем рекомендуется каждое утро натощак выпивать одну столовую ложку льняного масла, что обеспечит очищение стенок кровеносных сосудов и усилит кровоток.

Читайте также: Сливочное масло полезно для похудения — эксперты
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Аналітика: Росія б'є по книжках, готує соціальний вибух та погрожує Туреччині. Лукашенко – манкурт, а Європа створює «легіони»
Україна готується до зими: Чи вистачить газу та хто очолить "Нафтогаз"?
Володимирський собор: шедеври Васнецова та формування унікального художнього ансамблю
Урок Черчилля: чому Зеленський та його команда втрачають сильних гравців
Повернення Героя: Євгена Коновальця перепоховають в Україні
Польща продемонструвала найбільший військовий парад в історії: 2000 солдатів і сотні одиниць сучасної техніки
Україна вдарила по космічному центру «Прогрес» у Росії: наслідки для «Роскосмосу» та нових супутників
Турецький винищувач KAAN: Від американських F-35 до власних амбіцій
Все видео

Лента новостей

Український інженер створив для США перехоплювач дронів SPART
🕑 16 хвилин тому
Нічна атака на Київ: збито 88 цілей, пошкоджено книжковий ринок на Почайній, є постраждалі
🕑 19 хвилин тому
Polymarket на межі заборони: як ставки на майбутнє руйнують бізнес-модель
🕑 25 хвилин тому
Легалізація в ЄС: Поза межами тимчасового захисту – які є варіанти для українців
🕑 26 хвилин тому
Російські військові скаржаться на проблеми з конвоями під ударами ЗСУ
🕑 2 години 7 хвилин тому
100 тисяч цивільних на Донеччині: мішень для ворога та виклик для ЗСУ
🕑 3 години 7 хвилин тому
Український оборонний завод будуватиме в Литві підприємство з виробництва боєприпасів
🕑 3 години 8 хвилин тому
Heart Aerospace вперше підняла в повітря найбільший у світі електричний літак-демонстратор
🕑 3 години 11 хвилин тому
Депортація українців з ЄС: чи загрожує примусове повернення військовозобов'язаним?
🕑 6 годин 23 хвилини тому
18-річний водій без прав протаранив білборд у Києві
🕑 7 годин 21 хвилину тому
Контрабанда iPhone в Україні: нова постанова Мінфіну та її потенційні проблеми
🕑 7 годин 27 хвилин тому
Корупціонерам відкрили двері: чому угоди зі слідством призводять до мізерних штрафів замість реальних термінів
🕑 10 годин 5 хвилин тому
«Моє покликання — рятувати людей»: як бойовий медик після важкого поранення стала косметологом
🕑 10 годин 6 хвилин тому
Проєкт «Creonte XVIII/XXI» успішно відбувся за підтримки міжнародних партнерів
🕑 10 годин 32 хвилини тому
НАТО планує створити масштабну мережу дронів та ШІ для захисту східного кордону
🕑 11 годин 29 хвилин тому
Все новости