Ученые назвали два напитка, которые снижают риск смерти

22.10.2020 в 20:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Лента.юа»

Ученые из Японии доказали, что обильное ежедневное употребление кофе и зеленого чая уменьшают риск смерти у людей, живущих с сахарным диабетом второго типа, передает FaceNews.ua. Исследование по теме было опубликовано на страницах издания BMJ Open Diabetes Research & Care.

Существующие исследования показывают, что систематическое употребление кофе и зеленого чая может оказывать положительное воздействие на организм — считается, что польза этих напитков обусловлена биологически активными соединениями, которые присутствуют в их составе. Но как конкретно зеленый чай и кофе действуют на диабетиков — до сих пор никто не проверял.

Сотрудники Университета Кюсю, группу которых возглавил Юджи Коморита, решили заняться этим вопросом. Для этого ученые изучили данные, полученные в рамках проспективного исследования "Регистр диабета Фукуока". В выборку вошли почти пять тысяч японцев с диабетом второго типа, средний возраст которых составил 66 лет.

"За период наблюдений умерло 309 участников исследования. Основные причины смертей — болезни сердечно-сосудистой системы и рак. Среди людей, которые обильно употребляли зеленый чай и кофе, были самые низкие показатели смертности", — заявил Коморита, добавив, что для здоровья полезно употреблять четыре (или больше) чашки зеленого чая в сутки или две или более чашки кофе. При таком объеме употребления риск смерти для диабетиков снижается на 63 процента.

Читайте также: Эксперты назвали три главных продукта-«жиросжигателя»
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Польща продемонструвала найбільший військовий парад в історії: 2000 солдатів і сотні одиниць сучасної техніки
Україна вдарила по космічному центру «Прогрес» у Росії: наслідки для «Роскосмосу» та нових супутників
Турецький винищувач KAAN: Від американських F-35 до власних амбіцій
Росія 2026: Бої за бензин, "герої СВО" та економічний крах
Штучний інтелект витісняє індійських інженерів: галузь IT переживає трансформацію
Новий «Людина-павук» б'є рекорди, але чи справді кіноіндустрія на підйомі?
Візит Путіна на Курили: Україна закликає світ засудити провокацію, Японія обурена
Польща передає Україні чотири винищувачі МіГ-29: що відомо про угоду
Все видео

Лента новостей

Корупціонерам відкрили двері: чому угоди зі слідством призводять до мізерних штрафів замість реальних термінів
🕑 2 години 8 хвилин тому
«Моє покликання — рятувати людей»: як бойовий медик після важкого поранення стала косметологом
🕑 2 години 10 хвилин тому
Проєкт «Creonte XVIII/XXI» успішно відбувся за підтримки міжнародних партнерів
🕑 2 години 35 хвилин тому
НАТО планує створити масштабну мережу дронів та ШІ для захисту східного кордону
🕑 3 години 32 хвилини тому
Тайвань затвердив бюджет на 2026 рік із рекордним фінансуванням дронів
🕑 3 години 36 хвилин тому
Український маркетплейс дронів DOT-Chain Defence поставив понад 1,2 млн одиниць на 69,2 млрд гривень за рік
🕑 3 години 37 хвилин тому
Юристи спростували міф про автоматичні штрафи ТЦК для 17-річних
🕑 3 години 38 хвилин тому
Зеленський привітав Польщу з річницею Варшавської битви, нагадавши про спільну боротьбу
🕑 3 години 39 хвилин тому
Померла українська мисткиня Дарія Альошкіна, яка відроджувала витинанку
🕑 3 години 39 хвилин тому
Заступник посла ЄС відзначив 975-ту річницю Києво-Печерської лаври
🕑 3 години 40 хвилин тому
Зведення Генштабу: Понад 1,4 мільйона втрат особового складу противника
🕑 3 години 40 хвилин тому
Командир бригади «АХІЛЛЕС» Юрій Федоренко: «Солдата треба любити, як рідну дитину, але не жаліти»
🕑 вчора
Український внесок у перемогу Польщі над більшовиками у 1920 році: забута історія
🕑 вчора
США пріоритезують розробку протисупутникової зброї на тлі китайської експансії
🕑 вчора
«Добряк» та його команда: майже 70 ворожих цілей знищено українськими зенітниками
🕑 вчора
Все новости