Медики рассказали, как повысить качество сна

17.03.2021 в 23:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Лента.юа»

Сон — важная часть человеческой жизни. Поэтому к ней нужно подходить ответственно. Существует несколько правил, которые помогут высыпаться, передает FaceNews.ua.

«Если человек спит менее пяти часов в сутки, это может негативно сказаться на сердечно-сосудистой системе и мозговом кровообращении», — сообщили авторы статьи в журнале Sleep Health..

По словам ученых, недосып может привести к развитию психических заболеваний. Однако привычка «досыпать» тоже не лучшим образом сказывается на организме, так как она приносит чувство разбитости.

Также выяснилось, что алкоголь помогает быстро заснуть. Тем не менее из-за него может заметно ухудшиться качество сна. Как правило, это связано с мочегонным эффектом. Перед сном лучше пить теплое молоко или травяной чай.

Еще один шаг на пути к качественном сну — это отказ от просмотра телевизора непосредственно перед тем, как лечь спать. Все дело в том, что от него исходит синее излучение, которое нарушает выработку мелатонина.

Читайте также: Ученые выяснили, почему женщины живут дольше мужчин
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Як художник Йінка Ілорі перетворює радість на мистецтво, черпаючи натхнення з поколінь
Господарський суддя Києва Вадим Босий: розкішне життя, сумнівні статки та загадкові оборудки
Штучний інтелект допомагає хакерам атакувати критичну інфраструктуру: нова глобальна загроза
Візит Путіна на Курили: Японія висловила рішучий протест, Москва загострює конфлікт
Росія зіткнулася з новими атаками дронів та внутрішніми проблемами: відсутність води до розвалу інфраструктури
Україна просить Patriot у США та демонструє військову перевагу: Аналіз ситуації
Росія розгортає власний Starlink: чи загрожує він Україні та як йому протидіяти
Україна завдає нищівних ударів по російській економіці: цілі – порт, нафтопереробка та логістика
Все видео

Лента новостей

Україна отримала нове покоління терміналів Starlink V5
🕑 1 годину 42 хвилини тому
Компанія Aerial Illuminations встановила п'ять світових рекордів Гіннеса за допомогою дронів
🕑 3 години 28 хвилин тому
ЄС перевіряє танкери "тіньового флоту" Росії в рамках операції IRINI
🕑 3 години 34 хвилини тому
Юридична фірма, де раніше працювала Стефанішина, внесла заставу у 6 мільйонів гривень
🕑 3 години 44 хвилини тому
Виробникам РЕБ: Як зміна тактики ворога робить застарілими засоби протидії «Шахедам»
🕑 3 години 49 хвилин тому
Український піаніст Роман Лопатинський здобув ІІ премію на міжнародному конкурсі в Італії
🕑 3 години 55 хвилин тому
Національна філармонія України презентує програму «Велика форма» з творами Лятошинського та Шимановського
🕑 4 години 2 хвилини тому
Всесвітній день ящірки: чому ці плазуни важливі для екосистеми України
🕑 4 години 20 хвилин тому
Польща передасть Україні ракети до Patriot: крок до зміцнення ППО та нової дипломатичної реальності
🕑 4 години 21 хвилину тому
Україна повернула 261 тіло загиблих захисників у межах репатріаційних заходів
🕑 4 години 26 хвилин тому
Кияни вимагають повної заборони електросамокатів через небезпеку для пішоходів
🕑 4 години 29 хвилин тому
Російський танкер зазнав аварії в Північному Льодовитому океані
🕑 4 години 30 хвилин тому
Роботодавці зможуть подавати дані про військовий облік до ТЦК через портал «Дія»
🕑 4 години 31 хвилину тому
США дозволять приватним компаніям кібербезпеки атакувати хакерів
🕑 4 години 31 хвилину тому
Бойові втрати Росії: Генштаб ЗСУ оновив дані станом на 14 серпня 2026 року
🕑 4 години 32 хвилини тому
Все новости