Ученые назвали три злака, которые увеличивают продолжительность жизни

20.03.2021 в 01:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Лента.юа»

Три простых злака помогут людям увеличить продолжительность жизни. Для подтверждения данного мнения ученые проели соответствующее исследование, передает FaceNews.ua.

В рамках научной работы специалисты проанализировали результаты 45 исследований из 64 публикаций в специализированных журналах. Злаки представляют собой основу любой диеты и экспертами была найдена связь между конкретными видами продукта и риском развития онкологии, сердечно-сосудистых болезней и других серьезных недугов.

Самыми полезными злаковыми продуктами ученые называют цельнозерновой хлеб, хлопья и отруби. Помимо этого специалисты рекомендуют людям ввести в свой рацион коричневый рис и цельнозерновые макароны. Они содержат клетчатку, благодаря чему человек чувствует себя сытым. Отмечается, злаки должны составлять больше трети рациона. В своем исследовании ученые пришли к выводу, что белый и обычный рис, а также цельное зерно, не имели достаточно доказательств по поводу влияния на продолжительность жизни.

Читайте также: Врачи назвали пять незаметных симптомов рака
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Як художник Йінка Ілорі перетворює радість на мистецтво, черпаючи натхнення з поколінь
Господарський суддя Києва Вадим Босий: розкішне життя, сумнівні статки та загадкові оборудки
Штучний інтелект допомагає хакерам атакувати критичну інфраструктуру: нова глобальна загроза
Візит Путіна на Курили: Японія висловила рішучий протест, Москва загострює конфлікт
Росія зіткнулася з новими атаками дронів та внутрішніми проблемами: відсутність води до розвалу інфраструктури
Україна просить Patriot у США та демонструє військову перевагу: Аналіз ситуації
Росія розгортає власний Starlink: чи загрожує він Україні та як йому протидіяти
Україна завдає нищівних ударів по російській економіці: цілі – порт, нафтопереробка та логістика
Все видео

Лента новостей

Україна отримала нове покоління терміналів Starlink V5
🕑 1 годину 41 хвилину тому
Компанія Aerial Illuminations встановила п'ять світових рекордів Гіннеса за допомогою дронів
🕑 3 години 27 хвилин тому
ЄС перевіряє танкери "тіньового флоту" Росії в рамках операції IRINI
🕑 3 години 33 хвилини тому
Юридична фірма, де раніше працювала Стефанішина, внесла заставу у 6 мільйонів гривень
🕑 3 години 43 хвилини тому
Виробникам РЕБ: Як зміна тактики ворога робить застарілими засоби протидії «Шахедам»
🕑 3 години 48 хвилин тому
Український піаніст Роман Лопатинський здобув ІІ премію на міжнародному конкурсі в Італії
🕑 3 години 54 хвилини тому
Національна філармонія України презентує програму «Велика форма» з творами Лятошинського та Шимановського
🕑 4 години 1 хвилину тому
Всесвітній день ящірки: чому ці плазуни важливі для екосистеми України
🕑 4 години 19 хвилин тому
Польща передасть Україні ракети до Patriot: крок до зміцнення ППО та нової дипломатичної реальності
🕑 4 години 20 хвилин тому
Україна повернула 261 тіло загиблих захисників у межах репатріаційних заходів
🕑 4 години 25 хвилин тому
Кияни вимагають повної заборони електросамокатів через небезпеку для пішоходів
🕑 4 години 28 хвилин тому
Російський танкер зазнав аварії в Північному Льодовитому океані
🕑 4 години 29 хвилин тому
Роботодавці зможуть подавати дані про військовий облік до ТЦК через портал «Дія»
🕑 4 години 30 хвилин тому
США дозволять приватним компаніям кібербезпеки атакувати хакерів
🕑 4 години 31 хвилину тому
Бойові втрати Росії: Генштаб ЗСУ оновив дані станом на 14 серпня 2026 року
🕑 4 години 31 хвилину тому
Все новости