Медики назвали продукт, который может привести к слабоумию

24.03.2021 в 20:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Лента.юа»

Британские ученые провели масштабное исследование, изучив данные полумиллиона добровольцев, и пришли к выводу, что употребление в пищу хотя бы одно кусочка обработанного мяса в день почти на 50% повышает риск возникновения слабоумия, передает FaceNews.ua. Результаты уникального исследования опубликованы в American Journal of Clinical Nutrition.

Под обработанным мясом понимается, например, бекон, который многие так любят на завтрак с яичницей. Но есть и хорошие новости, полученные в ходе все того же изыскания. Например, если включать в рацион необработанное мясо – говядину, телятину и даже свинину, хотя бы 50 грамм в день, то это нивелирует риск появления слабоумия почти на 20%.

Для получения столь необычных данных команда нутрициологов изучала данные из британского биобанка, выбрав для исследования анкеты полумиллиона волонтеров в возрасте от 40 до 70 лет. Больше всего ученых интересовала информация о наличии в рационе добровольцев мяса в том или ином виде. У тех людей, кто регулярно употреблял бекон даже в малых количествах, деменция возникала чаще. Стоит отметить, что ученые и раньше предполагали, что мясо отрицательно влияет на мозговую деятельность человека. Но подтверждение этому предположению было получено впервые.

Читайте также: Медики назвали болезни, которые чаще всего поражают мужчин
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Як художник Йінка Ілорі перетворює радість на мистецтво, черпаючи натхнення з поколінь
Господарський суддя Києва Вадим Босий: розкішне життя, сумнівні статки та загадкові оборудки
Штучний інтелект допомагає хакерам атакувати критичну інфраструктуру: нова глобальна загроза
Візит Путіна на Курили: Японія висловила рішучий протест, Москва загострює конфлікт
Росія зіткнулася з новими атаками дронів та внутрішніми проблемами: відсутність води до розвалу інфраструктури
Україна просить Patriot у США та демонструє військову перевагу: Аналіз ситуації
Росія розгортає власний Starlink: чи загрожує він Україні та як йому протидіяти
Україна завдає нищівних ударів по російській економіці: цілі – порт, нафтопереробка та логістика
Все видео

Лента новостей

Україна отримала нове покоління терміналів Starlink V5
🕑 39 хвилин тому
Компанія Aerial Illuminations встановила п'ять світових рекордів Гіннеса за допомогою дронів
🕑 2 години 25 хвилин тому
ЄС перевіряє танкери "тіньового флоту" Росії в рамках операції IRINI
🕑 2 години 31 хвилину тому
Юридична фірма, де раніше працювала Стефанішина, внесла заставу у 6 мільйонів гривень
🕑 2 години 41 хвилину тому
Виробникам РЕБ: Як зміна тактики ворога робить застарілими засоби протидії «Шахедам»
🕑 2 години 46 хвилин тому
Український піаніст Роман Лопатинський здобув ІІ премію на міжнародному конкурсі в Італії
🕑 2 години 52 хвилини тому
Національна філармонія України презентує програму «Велика форма» з творами Лятошинського та Шимановського
🕑 2 години 59 хвилин тому
Всесвітній день ящірки: чому ці плазуни важливі для екосистеми України
🕑 3 години 17 хвилин тому
Польща передасть Україні ракети до Patriot: крок до зміцнення ППО та нової дипломатичної реальності
🕑 3 години 18 хвилин тому
Україна повернула 261 тіло загиблих захисників у межах репатріаційних заходів
🕑 3 години 23 хвилини тому
Кияни вимагають повної заборони електросамокатів через небезпеку для пішоходів
🕑 3 години 26 хвилин тому
Російський танкер зазнав аварії в Північному Льодовитому океані
🕑 3 години 27 хвилин тому
Роботодавці зможуть подавати дані про військовий облік до ТЦК через портал «Дія»
🕑 3 години 28 хвилин тому
США дозволять приватним компаніям кібербезпеки атакувати хакерів
🕑 3 години 29 хвилин тому
Бойові втрати Росії: Генштаб ЗСУ оновив дані станом на 14 серпня 2026 року
🕑 3 години 29 хвилин тому
Все новости