Медики выяснили, какой кофе полезнее и безопаснее для здоровья

02.04.2021 в 18:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Лента.юа»

Черный кофе, эспрессо или латте, независимо от ваших предпочтений, выпейте слишком много, и вы можете оказаться в опасной зоне, особенно когда дело касается здоровья сердца, передает FaceNews.ua.

В ходе первого в мире генетического исследования исследователи из Австралийского центра точного здоровья при Университете Южной Австралии обнаружили, что длительное и обильное потребление кофе - шесть или более чашек в день - может увеличить количество липидов (жиров) в вашем организме, что значительно повышает риск сердечно-сосудистых заболеваний (ССЗ).

Важно отметить, что эта корреляция является как положительной, так и дозозависимой, а это означает, что чем больше кофе вы пьете, тем выше риск сердечно-сосудистых заболеваний.

Это горькая пилюля, особенно для любителей кофе, но, по словам исследователя UniSA, профессора Элины Хиппёнен, ее нужно проглотить, если мы хотим сохранить здоровье сердца.

"Безусловно, ведется много научных споров о плюсах и минусах кофе, но, хотя может показаться, что мы идем дальше старого, важно полностью понять, как один из самых широко потребляемых напитков в мире может повлиять на наше здоровье", - говорит профессор Хиппёнен. - «Высокий уровень липидов в крови - известный фактор риска сердечных заболеваний, и, что интересно, поскольку кофейные зерна содержат очень сильное соединение, повышающее уровень холестерина (кафестол), было полезно изучить их вместе".

Кафестол в основном присутствует в нефильтрованном пиве, турецком и греческом кофе, но он также в эспрессо, который является основой для большинства кофе, приготовленного баристами, включая латте и капучино. В фильтрованном и растворимом кофе кафестола нет или очень мало, так что с точки зрения воздействия на липиды это хороший выбор кофе.

«Важно отметить, что кофейная липидная ассоциация дозозависимая: чем больше вы пьете нефильтрованный кофе тем больше повышает ваши липиды крови, поставив вас на более высоком риске сердечно-сосудистых заболеваний».

Читайте также: Медики выяснили, кому вреден рыбий жир
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Як художник Йінка Ілорі перетворює радість на мистецтво, черпаючи натхнення з поколінь
Господарський суддя Києва Вадим Босий: розкішне життя, сумнівні статки та загадкові оборудки
Штучний інтелект допомагає хакерам атакувати критичну інфраструктуру: нова глобальна загроза
Візит Путіна на Курили: Японія висловила рішучий протест, Москва загострює конфлікт
Росія зіткнулася з новими атаками дронів та внутрішніми проблемами: відсутність води до розвалу інфраструктури
Україна просить Patriot у США та демонструє військову перевагу: Аналіз ситуації
Росія розгортає власний Starlink: чи загрожує він Україні та як йому протидіяти
Україна завдає нищівних ударів по російській економіці: цілі – порт, нафтопереробка та логістика
Все видео

Лента новостей

Компанія Aerial Illuminations встановила п'ять світових рекордів Гіннеса за допомогою дронів
🕑 19 хвилин тому
ЄС перевіряє танкери "тіньового флоту" Росії в рамках операції IRINI
🕑 26 хвилин тому
Юридична фірма, де раніше працювала Стефанішина, внесла заставу у 6 мільйонів гривень
🕑 35 хвилин тому
Виробникам РЕБ: Як зміна тактики ворога робить застарілими засоби протидії «Шахедам»
🕑 41 хвилину тому
Український піаніст Роман Лопатинський здобув ІІ премію на міжнародному конкурсі в Італії
🕑 47 хвилин тому
Національна філармонія України презентує програму «Велика форма» з творами Лятошинського та Шимановського
🕑 54 хвилини тому
Всесвітній день ящірки: чому ці плазуни важливі для екосистеми України
🕑 1 годину 11 хвилин тому
Польща передасть Україні ракети до Patriot: крок до зміцнення ППО та нової дипломатичної реальності
🕑 1 годину 12 хвилин тому
Україна повернула 261 тіло загиблих захисників у межах репатріаційних заходів
🕑 1 годину 18 хвилин тому
Кияни вимагають повної заборони електросамокатів через небезпеку для пішоходів
🕑 1 годину 20 хвилин тому
Російський танкер зазнав аварії в Північному Льодовитому океані
🕑 1 годину 22 хвилини тому
Роботодавці зможуть подавати дані про військовий облік до ТЦК через портал «Дія»
🕑 1 годину 22 хвилини тому
США дозволять приватним компаніям кібербезпеки атакувати хакерів
🕑 1 годину 23 хвилини тому
Бойові втрати Росії: Генштаб ЗСУ оновив дані станом на 14 серпня 2026 року
🕑 1 годину 24 хвилини тому
Національна філармонія України запрошує на унікальну екскурсію-концерт "Філармонія Inside"
🕑 11 годин 31 хвилину тому
Все новости