Диетологи назвали идеальный перекус для похудения

16.04.2021 в 06:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Лента.юа»

Группа учёных из университета Торонто в Канаде обнаружила, что миндаль идеально подходит для перекуса. Данный продукт не способствуют набору лишнего веса, как считалось ранее, передает FaceNews.ua.

Канадские специалисты доказали, что миндаль подходит лицам, желающим похудеть, так как обладает сбалансированным количеством белков, витаминов и минералов. В процессе переваривания организмом миндаля жир, содержащийся в пятой части калорий данного продукта, не подвержен процессу абсорбции. Жировые структуры выводятся из организма практически в неизменном виде. Данное обстоятельство способствует меньшему расходованию энергии из пищи и не способствует набору лишнего веса.

Специалисты рекомендуют включить миндаль в ежедневный рацион, так как названный продукт предоставит возможность избавиться от лишних килограммов. В ходе экспериментов специалисты установили, что добровольцы, которые ежедневно употребляли миндаль, стали есть меньше обычной пищи, причём, на 2% за один приём. В исследовании принимали участие лица средней полноты, страдающие сердечно-сосудистыми заболеваниями.

Читайте также: Диетологи назвали самые опасные для здоровья фрукты
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Україна просить Patriot у США та демонструє військову перевагу: Аналіз ситуації
Росія розгортає власний Starlink: чи загрожує він Україні та як йому протидіяти
Україна завдає нищівних ударів по російській економіці: цілі – порт, нафтопереробка та логістика
Сіль для еліт: чи справді нам потрібні електроліти, чи це черговий маркетинговий хід?
Повне сонячне затемнення: тисячі людей зібралися в Іспанії та Ісландії, щоб побачити космічне диво
Трамп втрачає ґрунт під ногами: конфлікти на Близькому Сході та внутрішні проблеми підривають його позиції
Чому 90% Японії безлюдні: Географічні та історичні причини концентрації населення
Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Все видео

Лента новостей

Національна філармонія України запрошує на унікальну екскурсію-концерт "Філармонія Inside"
🕑 8 годин 33 хвилини тому
Національна філармонія запрошує на вечір органної музики бароко «Англія та Німеччина»
🕑 9 годин 34 хвилини тому
Російські дрони атакували пасажирський потяг на Одещині: загинули двоє залізничників, сотні пасажирів евакуйовані
🕑 11 годин 50 хвилин тому
Україна звітує про закриття 94 кол-центрів: чи є це перемогою над шахрайською індустрією?
🕑 11 годин 52 хвилини тому
В Азербайджані виявили сибірську виразку
🕑 12 годин 5 хвилин тому
Українські Сили оборони уразили великий нафтопереробний комплекс «Газпром нефтехим Салават» у Башкортостані
🕑 12 годин 57 хвилин тому
Без опадів: синоптики спрогнозували погоду в Україні на 14 серпня
🕑 12 годин 57 хвилин тому
Ерлінг Голанд здобув нові світові рекорди від Guinness
🕑 12 годин 57 хвилин тому
Вибух у Севастополі: ліквідовано російського офіцера, відповідального за удари "Калібрами"
🕑 13 годин тому
X-Park запрошує на «Пливи на звук»: найбільшу вечірку на воді в Європі
🕑 13 годин тому
Німеччина розгортає виробництво фінських бронетранспортерів Patria 6x6
🕑 13 годин тому
СБУ викрила агентурну мережу ГРУ, яка шпигувала за українською авіацією
🕑 13 годин 1 хвилину тому
Синнер на US Open: защита позиций после Уимблдона
🕑 13 годин 2 хвилини тому
Прах полковника армії УНР Євгена Коновальця повернули в Україну (фото)
🕑 13 годин 52 хвилини тому
"Росія буде палати. Ми знищимо...": на Одещині дрон РФ вдруге за день атакував пасажирський поїзд (відео)
🕑 14 годин 21 хвилину тому
Все новости