Медики назвали популярный напиток, который способствует укреплению памяти

28.04.2021 в 06:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Лента.юа»

Группа ученых из университетов Дании и Португалии назвала популярный напиток, употребление которого улучшает память человека, передает FaceNews.ua.

На работу головного мозга положительно влияет кофе. Преимуществом бодрящего напитка является наличие кофеина - соединения, усиливающего связь между различными зонами центрального органа нервной системы. Таким образом, алкалоид улучшает когнитивные способности: человек становится более внимательным и реже забывает важную информацию. Кроме того, любители кофе являются менее тревожными и более выносливыми людьми, чем те, кто не любит горячий напиток.

Ученые Миньюнского и Орхусского университетов провели эксперимент. В рамках исследования одним добровольцам было предложено ежедневно употреблять кофе. А вот представители контрольной группы не должны были пить бодрящий напиток. Одновременно специалисты изучали нейронные связи при помощи метода магнитно-резонансной томографии. В результате выяснилось, что мозг любителей кофе работает более активно.

Читайте также: Медики назвали неочевидные признаки густой крови
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Україна просить Patriot у США та демонструє військову перевагу: Аналіз ситуації
Росія розгортає власний Starlink: чи загрожує він Україні та як йому протидіяти
Україна завдає нищівних ударів по російській економіці: цілі – порт, нафтопереробка та логістика
Сіль для еліт: чи справді нам потрібні електроліти, чи це черговий маркетинговий хід?
Повне сонячне затемнення: тисячі людей зібралися в Іспанії та Ісландії, щоб побачити космічне диво
Трамп втрачає ґрунт під ногами: конфлікти на Близькому Сході та внутрішні проблеми підривають його позиції
Чому 90% Японії безлюдні: Географічні та історичні причини концентрації населення
Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Все видео

Лента новостей

Національна філармонія України запрошує на унікальну екскурсію-концерт "Філармонія Inside"
🕑 6 годин 37 хвилин тому
Національна філармонія запрошує на вечір органної музики бароко «Англія та Німеччина»
🕑 7 годин 37 хвилин тому
Російські дрони атакували пасажирський потяг на Одещині: загинули двоє залізничників, сотні пасажирів евакуйовані
🕑 9 годин 53 хвилини тому
Україна звітує про закриття 94 кол-центрів: чи є це перемогою над шахрайською індустрією?
🕑 9 годин 56 хвилин тому
В Азербайджані виявили сибірську виразку
🕑 10 годин 8 хвилин тому
Українські Сили оборони уразили великий нафтопереробний комплекс «Газпром нефтехим Салават» у Башкортостані
🕑 11 годин 1 хвилину тому
Без опадів: синоптики спрогнозували погоду в Україні на 14 серпня
🕑 11 годин 1 хвилину тому
Ерлінг Голанд здобув нові світові рекорди від Guinness
🕑 11 годин 1 хвилину тому
Вибух у Севастополі: ліквідовано російського офіцера, відповідального за удари "Калібрами"
🕑 11 годин 3 хвилини тому
X-Park запрошує на «Пливи на звук»: найбільшу вечірку на воді в Європі
🕑 11 годин 4 хвилини тому
Німеччина розгортає виробництво фінських бронетранспортерів Patria 6x6
🕑 11 годин 4 хвилини тому
СБУ викрила агентурну мережу ГРУ, яка шпигувала за українською авіацією
🕑 11 годин 4 хвилини тому
Синнер на US Open: защита позиций после Уимблдона
🕑 11 годин 6 хвилин тому
Прах полковника армії УНР Євгена Коновальця повернули в Україну (фото)
🕑 11 годин 55 хвилин тому
"Росія буде палати. Ми знищимо...": на Одещині дрон РФ вдруге за день атакував пасажирський поїзд (відео)
🕑 12 годин 24 хвилини тому
Все новости