Медики назвали орех, который продлевает жизнь

07.05.2021 в 18:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Лента.юа»

Регулярное потребление арахиса помогает снижать риск смерти от сердечно-сосудистых заболеваний. Также уменьшается смертность от других причин, передает FaceNews.ua. Причем данная закономерность работает в отношении людей любой расы. К такому мнению пришли медики из Университета Вандербильта (США) и Шанхайского института онкологии.

Выводы ученых основаны на изучении данных 70 тысяч американцев, в том числе людей с черным цветом кожи, и более 130 тысяч жителей Шанхая. Наблюдения за ними велись на протяжении примерно 12 лет.

Выяснилось, что регулярное потребление арахиса оказалось связано со снижением смертности от сердечно-сосудистых заболеваний - риск сокращался на 23-28 процентов. Смертность от других недугов сокращалась на 17-21 процент.

Арахис богат ненасыщенными жирными кислотами, клетчаткой, витаминами и антиоксидантами. Ученые отмечают, что арахис - довольно дешевый продукт, доступный большинству людей. Таким образом, регулярное его потребление может стать простым способом профилактики сердечно-сосудистых заболеваний.

Читайте также: Медики назвали симптомы непереносимости алкоголя
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Україна просить Patriot у США та демонструє військову перевагу: Аналіз ситуації
Росія розгортає власний Starlink: чи загрожує він Україні та як йому протидіяти
Україна завдає нищівних ударів по російській економіці: цілі – порт, нафтопереробка та логістика
Сіль для еліт: чи справді нам потрібні електроліти, чи це черговий маркетинговий хід?
Повне сонячне затемнення: тисячі людей зібралися в Іспанії та Ісландії, щоб побачити космічне диво
Трамп втрачає ґрунт під ногами: конфлікти на Близькому Сході та внутрішні проблеми підривають його позиції
Чому 90% Японії безлюдні: Географічні та історичні причини концентрації населення
Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Все видео

Лента новостей

Національна філармонія України запрошує на унікальну екскурсію-концерт "Філармонія Inside"
🕑 4 години 37 хвилин тому
Національна філармонія запрошує на вечір органної музики бароко «Англія та Німеччина»
🕑 5 годин 37 хвилин тому
Російські дрони атакували пасажирський потяг на Одещині: загинули двоє залізничників, сотні пасажирів евакуйовані
🕑 7 годин 53 хвилини тому
Україна звітує про закриття 94 кол-центрів: чи є це перемогою над шахрайською індустрією?
🕑 7 годин 56 хвилин тому
В Азербайджані виявили сибірську виразку
🕑 8 годин 8 хвилин тому
Українські Сили оборони уразили великий нафтопереробний комплекс «Газпром нефтехим Салават» у Башкортостані
🕑 9 годин тому
Без опадів: синоптики спрогнозували погоду в Україні на 14 серпня
🕑 9 годин 1 хвилину тому
Ерлінг Голанд здобув нові світові рекорди від Guinness
🕑 9 годин 1 хвилину тому
Вибух у Севастополі: ліквідовано російського офіцера, відповідального за удари "Калібрами"
🕑 9 годин 3 хвилини тому
X-Park запрошує на «Пливи на звук»: найбільшу вечірку на воді в Європі
🕑 9 годин 4 хвилини тому
Німеччина розгортає виробництво фінських бронетранспортерів Patria 6x6
🕑 9 годин 4 хвилини тому
СБУ викрила агентурну мережу ГРУ, яка шпигувала за українською авіацією
🕑 9 годин 4 хвилини тому
Синнер на US Open: защита позиций после Уимблдона
🕑 9 годин 6 хвилин тому
Прах полковника армії УНР Євгена Коновальця повернули в Україну (фото)
🕑 9 годин 55 хвилин тому
"Росія буде палати. Ми знищимо...": на Одещині дрон РФ вдруге за день атакував пасажирський поїзд (відео)
🕑 10 годин 24 хвилини тому
Все новости