Скористаються не всі: в "Укрзалізниці" розкрили нюанси безкоштовних кілометрів
Державна "Укрзалізниця" планує запустити пілот нової програми для українців "УЗ-3000" вже 1 грудня. Програма розрахована на зимовий сезон та матиме низку обмежень. Про це під час пресконференції повідомив голова правління "Укрзалізниці" Олександр Перцовський.
За його словами, фокус програми "УЗ-3000" розрахований на зимовий сезон, коли спостерігається найнижче завантаження поїздів. Насамперед це січень та лютий.
"Є задача в грудні запустити пілот програми. Але це буде обмежений пілот, більше для прифронтових громад", - сказав Перцовський.
В УЗ відмітили, що наразі йдеться про не більше чотирьох поїздок, або дві поїздки туди й назад на одного користувача. Проте ця кількість може змінюватися. Квиток можна буде купити лише на себе та на дитину, щоб запобігти діям спекулянтів.
Користування кілометрами можна буде відстежувати в мобільному застосунку. Також в застосунку планується створити підказки напрямків, за якими можна буде поїхати за ці кілометри від поточного міста, де знаходиться людина.
Програма безоплатних кілометрів розрахована тільки на квитки в плацкарт і купе. На преміум-сегмент безоплатні кілометри не розглядаються. Навпаки в преміум-сегменті передбачається "динамічне ціноутворення та можливості додаткового заробітку".
"Щоб це компенсувати ми домовились про те, що нам дають цілу низку додаткових можливостей заробити. А саме в преміум-сегменті, який сьогодні регульований. Ми не можемо підняти ціну, але нам уряд прибирає це регулювання і дає можливість нам заробити. Ось це додатковий заробіток", - сказав Перцовський.
Він наголосив, що кошти на фінансування цієї програми будуть йти не з державного бюджету, а за рахунок перегляду цін на квитки преміум-сегменту. За його словами, в найгіршому випадку програма коштуватиме компанії 400 мільйонів гривень доходу.
Крім того, голова правління відмітив, що наразі середня вартість плацкарту становить 374 грн. А його ринкова собівартість компанії обходиться в понад 1000 грн.
"Ми вважаємо, що в преміум сегменті варто "не в лоб" піднімати ціни, а провести певну індексацію чи динамічне ціноутворення, ці зміни назрілі та потрібні", - додав представник компанії.
Читайте також: Росія завдала повторного удару по об'єкту "Укрзалізниці" та енергооб'єкту на Чернігівщині (фото)


Брудні таємниці Єрмака: провал переговорів у Москві, викриття Мендель і нові кризи України
Акумуляторні прожектори для майстрів: порівнюємо Scangrip, Metabo, Bosch, Makita, DeWALT, Milwaukee, Einhell
Венесуела: від «земного раю» до країни нафтового прокляття
Віктор Галасюк: навіщо Трампу Венесуела — шість головних причин конфлікту
Михайло Кухар: «Спроба ліквідації ФОПів — це економічна диверсія»
Катастрофа в Індонезії: потонули 440 людей, ще понад 400 зникли безвісти (відео)
Кіноа і «криза веганів»: як суперфуд перетворили на ворога бідних, а потім спростували власний міф
Його люди всюди: що показало розслідування Bihus.Info про обшуки НАБУ, відставку Єрмака і що буде далі




