Європейські лоукостери готуються повернутися на український ринок
Європейські лоукостери – Ryanair, Wizz Air та easyJet – заявили про готовність оперативно відновити польоти до України після підписання "мирної угоди" й відкриття українського повітряного простору. Авіакомпанії очікують на різке зростання попиту на рейси, зокрема через повернення українців, масштабну відбудову країни й попит серед іноземних туристів.
Читайте також: Над Києвом помітили літак Ан-124 "Руслан", його ж бачили в Жешуві: подробиці та відео
Як зазначив ЗМІ, до повномасштабного вторгнення Росії в Україну одним із найбільших іноземних авіаперевізників в Україні була угорська авіакомпанія Wizz Air. 2021 року вона виконала понад 5 тис. рейсів до країни, поступаючись лише російському "Аерофлоту" й українській чартерній групі Windrose.
Керівник Wizz Air Йожеф Вараді повідомив, що після відкриття повітряного простору України авіакомпанія планує швидко відновити роботу, розмістивши спочатку 15 літаків, а за сім років – до 50.
Вараді також зазначив, що відкриття українського ринку стане "значною можливістю" для авіакомпаній. Окрім хвилі повернення українців і масштабних відновлювальних робіт, прогнозують зростання туризму в "поствоєнний період". Він порівняв майбутню ситуацію в Україні з напливом відвідувачів після падіння Берлінської стіни.
Ірландська авіакомпанія Ryanair також заявляє про готовність швидко відновити роботу, повідомило FT. Генеральний директор Едді Вілсон зазначив, що за умови безпечного неба компанія відкриє продаж квитків уже за два тижні. До війни Ryanair перевозила понад 1,5 млн пасажирів на маршрутах до Києва, Львова й Одеси, а після відкриття ринку планує збільшити цю цифру до 4 млн, пише ЗМІ.
У статті також зазначають, що представники Ryanair уже відвідали головні українські аеропорти. У компанії наголосили, що завдяки 95 базам по всій Європі можуть оперативно запускати нові рейси без перебудови всієї мережі.
Серед нових компаній – британський лоукостер easyJet, який також заявив про готовність відновлювати польоти в Україну. За оцінками генерального директора Кентона Джарвіса, країна після війни може стати "найбільшим будівельним проєктом Європи".
Джарвіс додав, що технічно відновити авіадиспетчеризацію можна досить швидко, а головне значення матиме стан інфраструктури й готовність аеропортів до роботи. Хоча, на відміну від Wizz і Ryanair, easyJet не планує базувати літаки в Україні найближчим часом.
Зараз Європейське агентство авіаційної безпеки не рекомендує авіакомпаніям літати над Україною або здійснювати приземлювання через високі ризики, пов'язані з воєнними діями й імовірністю навмисного чи випадкового ураження цивільних літаків.
Як раніше писав FaceNews.ua, Розміром з пасажирський літак: Північна Корея випробувала нові ударні БпЛА "Кумсон" (фото)


Брудні таємниці Єрмака: провал переговорів у Москві, викриття Мендель і нові кризи України
Акумуляторні прожектори для майстрів: порівнюємо Scangrip, Metabo, Bosch, Makita, DeWALT, Milwaukee, Einhell
Венесуела: від «земного раю» до країни нафтового прокляття
Віктор Галасюк: навіщо Трампу Венесуела — шість головних причин конфлікту
Михайло Кухар: «Спроба ліквідації ФОПів — це економічна диверсія»
Катастрофа в Індонезії: потонули 440 людей, ще понад 400 зникли безвісти (відео)
Кіноа і «криза веганів»: як суперфуд перетворили на ворога бідних, а потім спростували власний міф
Його люди всюди: що показало розслідування Bihus.Info про обшуки НАБУ, відставку Єрмака і що буде далі







