xcounter
Calendar Icon

Як відправити податкову накладну в Медок?

04.09.2022 10:39 (Оновлено 05.09.2022 в 14:38)

Програма Медок значно полегшує управління підприємством. Окрім автоматизації буденних процесів, її використовують для листування з контрагентами та контролювальними органами. Завдяки Медок можна швидко створити та надіслати податкову накладну будь-кому з ділових партнерів.

Як відправити податкову накладну в Медок

Як у Медок відправити податкову накладну?

Програма надає безліч можливостей користувачам. Завантажити Медок можна на офіційному сайті.

  • На першому етапі налаштовують обмін документами. У розділі «Первинні документи» є пункт налаштування обміну. Після натискання на нього відкривається вікно зі списком доступних опцій:
  1. Реєстрація та надсилання зареєстрованих документів контрагенту. Цей пункт використовують, коли нема потреби заздалегідь узгоджувати документ з партнером.
  2. Узгодження, реєстрація, відправка. Підходить для випадків, коли потрібно спочатку узгодити з партнером документ.
  3. Лише реєстрація. Необхідний для документів, котрі не потрібно узгоджувати чи надсилати контрагентам. Лист автоматично відправляється в контролювальний орган.

податкова накладна в Медок

Як тільки потрібний пункт буде відмічено, у переліку з'являться всі вхідні та вихідні документи.

  • Другий етап — перевірка можливості обміну документами з контрагентом. Якщо відкрити довідник та оновити дані, в пункті «Контрагенти» програма покаже, з якими партнерами можливе листування. Подивитися інформацію можна в колонці «Документообіг».
  • Третім кроком є створення безпосередньо податкової накладної. У розділі «Первинні документи» потрібно перейти на вкладку «Реєстр податкових документів». Далі залишається натиснути «Файл» та обрати опцію «Створити». Далі зі списку обирають «Податкова накладна».

Система самостійно створить документ, використовуючи дані з бази. Деякі поля можна змінювати власноруч. Вони підсвічуються рожевим кольором.

Як тільки вся необхідна інформація внесена, треба перевірити, чи не містить документ помилок. Для цього натискають «Наступна дія» та «Перевірка документа». У розділі «Стан звіту» надається інформація про наявність помилок чи неточностей.

  • Четвертим етапом є підтвердження дійсності документа за допомогою електронного підпису. Праворуч розташований перелік можливих дій. З нього потрібно обрати пункт «Передати на підпис».

робота з податковою накладною в Медок

  • П'ятим етапом є вибір отримувача. Система пропонує два варіанти: «Відправити в податкову» або «Відправити контрагенту». У першому випадку накладна надсилається в податкову, де її реєструють чи відхиляють. Якщо документ не був зареєстрований, податкова пише причину відхилення. Другий варіант припускає надсилання напряму контрагенту. Партнер, ознайомившись зі змістом документа, узгоджує його або ні.

У будь-якому випадку відправник отримує причину відхилення. Якщо накладна була узгоджена, відправнику треба відправити її в податкову. Роблять це за допомогою кнопки «Відправити в податкову».

Таким чином можна не тільки сформувати накладну, але й швидко переслати її адресату.

Теми публікації:
Кращі криптовалютні біржі 2021 року для трейдерів-початківців

Кращі криптовалютні біржі 2021 року для трейдерів-початківців

Популярні відео на YouTUBE
Тематичні матеріали
Binance
Цікаве
Найпопулярніші новини
Найкращі відео з YouTUBE
Популярні блоги
Погода і гороскоп
Автоновини