Як відправити податкову накладну в Медок?
Програма Медок значно полегшує управління підприємством. Окрім автоматизації буденних процесів, її використовують для листування з контрагентами та контролювальними органами. Завдяки Медок можна швидко створити та надіслати податкову накладну будь-кому з ділових партнерів.
Як у Медок відправити податкову накладну?
Програма надає безліч можливостей користувачам. Завантажити Медок можна на офіційному сайті.
- На першому етапі налаштовують обмін документами. У розділі «Первинні документи» є пункт налаштування обміну. Після натискання на нього відкривається вікно зі списком доступних опцій:
- Реєстрація та надсилання зареєстрованих документів контрагенту. Цей пункт використовують, коли нема потреби заздалегідь узгоджувати документ з партнером.
- Узгодження, реєстрація, відправка. Підходить для випадків, коли потрібно спочатку узгодити з партнером документ.
- Лише реєстрація. Необхідний для документів, котрі не потрібно узгоджувати чи надсилати контрагентам. Лист автоматично відправляється в контролювальний орган.
Як тільки потрібний пункт буде відмічено, у переліку з'являться всі вхідні та вихідні документи.
- Другий етап — перевірка можливості обміну документами з контрагентом. Якщо відкрити довідник та оновити дані, в пункті «Контрагенти» програма покаже, з якими партнерами можливе листування. Подивитися інформацію можна в колонці «Документообіг».
- Третім кроком є створення безпосередньо податкової накладної. У розділі «Первинні документи» потрібно перейти на вкладку «Реєстр податкових документів». Далі залишається натиснути «Файл» та обрати опцію «Створити». Далі зі списку обирають «Податкова накладна».
Система самостійно створить документ, використовуючи дані з бази. Деякі поля можна змінювати власноруч. Вони підсвічуються рожевим кольором.
Як тільки вся необхідна інформація внесена, треба перевірити, чи не містить документ помилок. Для цього натискають «Наступна дія» та «Перевірка документа». У розділі «Стан звіту» надається інформація про наявність помилок чи неточностей.
- Четвертим етапом є підтвердження дійсності документа за допомогою електронного підпису. Праворуч розташований перелік можливих дій. З нього потрібно обрати пункт «Передати на підпис».
- П'ятим етапом є вибір отримувача. Система пропонує два варіанти: «Відправити в податкову» або «Відправити контрагенту». У першому випадку накладна надсилається в податкову, де її реєструють чи відхиляють. Якщо документ не був зареєстрований, податкова пише причину відхилення. Другий варіант припускає надсилання напряму контрагенту. Партнер, ознайомившись зі змістом документа, узгоджує його або ні.
У будь-якому випадку відправник отримує причину відхилення. Якщо накладна була узгоджена, відправнику треба відправити її в податкову. Роблять це за допомогою кнопки «Відправити в податкову».
Таким чином можна не тільки сформувати накладну, але й швидко переслати її адресату.