Ученые рассказали, что некоторые виды пива продлевают жизнь

09.01.2020 в 12:00 | Инна Сабатин, джерело: «Medikforum»

Наука согласна с тем, что продолжительность жизни человека зависит во многом от его рациона. И теперь ученые полагают, что один из слабоалкогольных напитков может обеспечивать крепкое здоровье и долгую жизнь, передает FaceNews.ua.

Продолжительность жизни людей, во многом, определяется теми решениями, которые они принимают по поводу своего образа жизни. Если мы ведем сидячий образ жизни и не обращаем внимания на питание, то подвергаем себя риску не только самых разных болезней, но и более короткой жизни. А вот здоровое питание, насыщенное фруктами и овощами, да ещё и в сочетании с физическими нагрузками творит настоящие чудеса. И вот теперь новое исследование, проведенное в Амстердаме, показало, что пиво может считаться здоровым напитком.

Как ранее писал FaceNews.ua, Врачи назвали самые полезные продукты для здоровья сердца

Ученые обнаружили определенный штамм дрожжей, использующийся при процессе брожения, который является секретом долгой жизни. При наличии этого штамма в напитке он становится полезным для здоровья. Фактически этот напиток может увеличивать продолжительность жизни, конечно, если человек не будет им злоупотреблять.

Авторы исследования доказали, что определенные сорта пива содержат полезные для здоровья пробиотики, помогающие человеку защищаться от ожирения, бессонницы и старческого слабоумия. Исследователи по кишечным бактериям из Университета Амстердама считают крепкие сорта бельгийского пива особенно мощным источником этих пробиотических дрожжей. Эти штаммы позволяют не только быстрее конвертировать сахар в алкоголе, но и производят кислоты, способные уничтожать потенциально вредные бактерии.

«Мы не даем человеку лицензию на употребление огромного количества пива, — говорит автор исследования профессор Эрик Клаассен (Eric Claassen). — При высоких концентрациях алкоголь вреден для вашего кишечника, но если вы употребляете один напиток каждый день, то это может быть полезно».

Читайте также: Медики назвали симптомы, указывающие на дефицит витаминов группы В
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

«Фламінгова революція» в Албанії: як курортний проєкт зятя Трампа за $4 мільярди збурив балканську країну
Мобільний вантажний шиномонтаж для ЗСУ: як спецтехніка підтримує мобільність на фронті
Загадкова фігура в українській оборонці: яка роль Олександра Камишина та Рустема Умєрова
Оборона Часового Яру: бійці 24-ї ОМБр показали підземний побут та трофеї
За лаштунками «російського Давосу»: чому бізнес та економісти РФ готуються до колапсу
Війна повертається додому: як глибокі удари ЗСУ руйнують оборонний сектор та логістику РФ
Дніпро: Тисячоліття Судноплавства – Від Порогів до Сучасних Викликів
Польща на роздоріжжі: як процвітання породжує радикалізм та загрожує Україні
Все видео

Лента новостей

"Росіяни сидять у норах": що насправді відбувається на Кінбурнській косі
🕑 14 хвилин тому
"Мадяр привітав Леніна і Сталіна": у День Росії в РФ було чимало прильотів та вибухів (відео)
🕑 33 хвилини тому
Уважно до тривог протягом доби: Росія готова до запуску двох "Орєшників"
🕑 57 хвилин тому
План Трампа провести бої UFC у Білому домі розкритикували американці
🕑 1 годину 16 хвилин тому
Дональд Трамп раптово скасував заплановані військові удари по Ірану
🕑 2 години 7 хвилин тому
Наглядач за ДБР в Офісі генпрокурора: квартири за пів ціни та вплив на резонансні справи
🕑 3 години 26 хвилин тому
Ветерани на навчанні від центру «Межа» виявили підозрілі закупівлі безпілотників
🕑 3 години 28 хвилин тому
Партія «Батьківщина» розгорнула кампанію для порятунку Юлії Тимошенко від кримінальної відповідальності
🕑 3 години 29 хвилин тому
«Мальчик Путина»: Перший російський солдат 2008 року народження загинув на війні проти України
🕑 4 години 46 хвилин тому
ДБР звинувачують у саботажі розслідування фальсифікації доказів проти екскомандира бригади Рюмшина
🕑 4 години 50 хвилин тому
Родина податківця Володимира Побережного придбала елітного майна на понад 20 мільйонів гривень
🕑 4 години 57 хвилин тому
Криза пального в Криму, занепад на Донбасі та розгубленість у Кремлі: як війна руйнує російський тил
🕑 4 години 59 хвилин тому
У Мехіко на тлі масштабних соціальних протестів стартував Чемпіонат світу з футболу
🕑 5 годин 5 хвилин тому
П’ять українських сіл висунули на престижну світову премію ООН у 2026 році
🕑 5 годин 6 хвилин тому
Матернова попередила про загрозу удару по Києву та оцінила лідерство України в безпілотних технологіях
🕑 5 годин 8 хвилин тому
Все новости