Медики назвали эффективное средство для борьбы с повышенным холестерином

09.01.2020 в 16:20 | Инна Сабатин, джерело: «Medikforum»

Употребление овса может быть эффективной мерой в деле снижения повышенного холестерина, фактора развития атеросклероза и его последствий в виде сердечно-сосудистых заболеваний, передает FaceNews.ua.

Ученые из университетов Таиба в Саудовской Аравии и Бенхи в Египте предположили, что обыкновенный овес может играть роль лекарства, снижающего уровень «плохого» холестерина в крови. Этот метод был назван ими «лошадиным секретом».

Как ранее писал FaceNews.ua, Ученые рассказали, что некоторые виды пива продлевают жизнь

К своему заключению исследователи пришли после экспериментов с мышами, страдавшими от нарушения липидного обмена из-за чрезмерно калорийной и жирной пищи. У этих грызунов отмечалась высокая концентрация холестерина в крови, однако после введения в их рацион цельного овса уровень «плохого» холестерина в организме животных снизился.

Плохой» холестерин — тот, что входит в состав липопротеинов низкой плотности (ЛПНП). ЛПНП оседают на стенках сосудов, образуя холестериновые бляшки, которые нарушают кровообращение и могут стать причиной различных сердечно-сосудистых проблем: инфарктов, инсультов.

Помимо снижения уровня «плохого» холестерина у мышей после кормления овсом также пришла в норму функция печени. Из-за избытка холестерина печень становится склонной к ожирению.

Ученые допускают, что «лошадиный» метод с употреблением овса может помочь в снижении холестерина и людям.

Читайте также: Медики назвали симптомы преждевременного старения
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

«Фламінгова революція» в Албанії: як курортний проєкт зятя Трампа за $4 мільярди збурив балканську країну
Мобільний вантажний шиномонтаж для ЗСУ: як спецтехніка підтримує мобільність на фронті
Загадкова фігура в українській оборонці: яка роль Олександра Камишина та Рустема Умєрова
Оборона Часового Яру: бійці 24-ї ОМБр показали підземний побут та трофеї
За лаштунками «російського Давосу»: чому бізнес та економісти РФ готуються до колапсу
Війна повертається додому: як глибокі удари ЗСУ руйнують оборонний сектор та логістику РФ
Дніпро: Тисячоліття Судноплавства – Від Порогів до Сучасних Викликів
Польща на роздоріжжі: як процвітання породжує радикалізм та загрожує Україні
Все видео

Лента новостей

Дональд Трамп раптово скасував заплановані військові удари по Ірану
🕑 40 хвилин тому
Наглядач за ДБР в Офісі генпрокурора: квартири за пів ціни та вплив на резонансні справи
🕑 2 години тому
Ветерани на навчанні від центру «Межа» виявили підозрілі закупівлі безпілотників
🕑 2 години 1 хвилину тому
Партія «Батьківщина» розгорнула кампанію для порятунку Юлії Тимошенко від кримінальної відповідальності
🕑 2 години 3 хвилини тому
«Мальчик Путина»: Перший російський солдат 2008 року народження загинув на війні проти України
🕑 3 години 19 хвилин тому
ДБР звинувачують у саботажі розслідування фальсифікації доказів проти екскомандира бригади Рюмшина
🕑 3 години 23 хвилини тому
Родина податківця Володимира Побережного придбала елітного майна на понад 20 мільйонів гривень
🕑 3 години 30 хвилин тому
Криза пального в Криму, занепад на Донбасі та розгубленість у Кремлі: як війна руйнує російський тил
🕑 3 години 32 хвилини тому
У Мехіко на тлі масштабних соціальних протестів стартував Чемпіонат світу з футболу
🕑 3 години 39 хвилин тому
П’ять українських сіл висунули на престижну світову премію ООН у 2026 році
🕑 3 години 39 хвилин тому
Матернова попередила про загрозу удару по Києву та оцінила лідерство України в безпілотних технологіях
🕑 3 години 41 хвилину тому
Володимир Зеленський вручив бойовий прапор 429-й окремій бригаді безпілотних систем «Ахіллес»
🕑 3 години 42 хвилини тому
Німеччину охопило нашестя отруйної гусені: у регіонах закривають школи та парки
🕑 3 години 43 хвилини тому
Держдепартамент США та UFC запускають масштабне партнерство у сфері спортивної дипломатії
🕑 3 години 43 хвилини тому
Сенсаційне відкриття: українські історики знайшли унікальний документ доби Руїни, який змінить уявлення про козацькі родини
🕑 3 години 46 хвилин тому
Все новости