Медики назвали самые полезные напитки для здоровья печени

27.01.2020 в 16:27 | Инна Сабатин, джерело: «Телеграф»

Кофе и травяной чай способствуют профилактике хронических заболеваний печени. Как уверяют медики, эти напитки содержат ряд активных веществ, влияющих на разные аспекты здоровья человека, передает

Исследование показало, что у любителей кофе значительно снижается риск потери эластичности печени. У них было выявлено меньше рубцов на печени, чем у остальных участников исследования, независимо от образа жизни и условий окружающей среды.

Ученые пришли к выводу, что частое употребление кофе и травяного чая может иметь определенную пользу для печени: предотвращать рубцевание и потерю эластичности органа у лиц без явных признаков заболеваний печени. Результаты исследования были опубликованы в журнале "Journal of Hepatology".

Как сообщал FaceNews.ua, Эксперты назвали продукты, которые можно употреблять перед сном

Точный механизм воздействия активных компонентов кофе на печень неизвестен. Он может быть связан с антиоксидантным эффектом, отметили ученые. Новое исследование не позволяет заключить, что употребление кофе и травяного чая напрямую приводит к улучшению состояния печени, а только показывает связь между употреблением этих напитков и состоянием здоровья органа. Для детального изучения явления необходимо провести дополнительные исследования.

Читайте также: Врачи назвали первые признаки сердечного приступа
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Майбутній актор і мільйонер: Олександр Матроняк про булінг, кіно та мрію стати вчителем
Wildberries перепродує згорілий товар продавців на AliExpress: схема маніпуляцій та втрати
Від журналістського досвіду до об'єктивності: як розуміти тих, хто викликає роздратування
Близькосхідний "НАТО": чи загрожує новий союз безпеці Ізраїлю?
Google Gemini Spark: AI-агент для автоматизації завдань в Україні
Туреччина блокує Чорноморський шлях: Анкара тисне на Київ та Москву через судноплавство
Росія зіштовхується з проблемами: депопуляція, бойові дії та занепад інфраструктури
Новий стандарт госпіталізації: українських лікарів поставили під жорсткий контроль
Все видео

Лента новостей

НАБУ та САП: 360 нових справ та 76 засуджених за пів року проти топкорупціонерів
🕑 15 хвилин тому
Канада посилила українську кіберполіцію необхідним обладнанням
🕑 45 хвилин тому
Українські оборонні компанії отримали доступ до платформи для навчання ШІ на бойових даних
🕑 56 хвилин тому
Українські сили уразили ключовий нафтохімічний комбінат "Тобольскнефтехим" у Росії
🕑 1 годину 12 хвилин тому
Шість міст Донеччини: аналітик назвав їх «поясом фортець»
🕑 1 годину 17 хвилин тому
Америка та Європа: різниця у злочинності та вплив володіння зброєю
🕑 1 годину 19 хвилин тому
МАДЯР спростовує неправдиве трактування його слів щодо російських ракетних залпів
🕑 1 годину 20 хвилин тому
Втрати ворога перевищили 1,46 мільйона осіб: Генштаб ЗСУ оновив дані
🕑 1 годину 23 хвилини тому
Чому таксі в Києві на вихідних дорожчає до тисячі гривень
🕑 1 годину 40 хвилин тому
Євросоюз та Фонд "Відродження" оголосили конкурс для журналістів про євроінтеграцію України
🕑 10 годин 46 хвилин тому
ЗСУ завдали ударів по російських НПЗ та військових об'єктах: уражено "Танеко", "Ільський" та аеродром
🕑 12 годин 8 хвилин тому
Тайфун «Дельфін» атакує Китай: понад мільйон евакуйованих, скасовані авіарейси та попередження про шквальний вітер
🕑 12 годин 11 хвилин тому
Битва за Костянтинівку: експерт оцінив тактику РФ та жорстокість боїв
🕑 12 годин 14 хвилин тому
Виставка до Дня Незалежності: Митці України осмислюють боротьбу за свободу
🕑 12 годин 37 хвилин тому
Японія вперше відправила новий патрульний літак P-1 на закордонну місію
🕑 12 годин 39 хвилин тому
Все новости