Медики назвали продукты, которые ослабляют иммунитет

09.06.2020 в 23:45 | Наталья Ткачук, джерело: «lenta.ua»

Всем желающим поддерживать свой иммунитет рекомендуется отказаться от обильного употребления алкогольных напитков, мяса и сыра. Результаты исследования по данному вопросу привели израильские СМИ, передает FaceNews.ua.

По мнению специалистов в сфере медицины, со многих сортах сыра имеются микробы листерии, которые способны в значительной мере ухудшить иммунную систему, а в мясных продуктах содержатся свободные радикалы, вызывающие мутацию в человеческих клетках с их последующим уничтожением.

Читайте также: Убивают ли бактерии чеснок и лук: ученые дали ответ

Помимо того, эксперты советуют не употреблять активно спиртные напитки, в результате распития которого из организма людей лейкоциты и все питательные вещества, крайне негативно воздействуя на состояние здоровья.

Читайте также: Врачи назвали продукты, которые способствуют возникновению бессонницы
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

«Веселого молочника» з РФ висилають через «неправильні» висловлювання: чи покарання за правду?
«Ми вижили, ми виграли»: історія незламності української захисниці після поранення
Викрадення та вбивство на Балі: зв'язок з міжнародним шахрайством та розслідування в Україні
Російські війська зазнають втрат: ЗСУ знищують техніку та логістику ворога
Майбутній актор і мільйонер: Олександр Матроняк про булінг, кіно та мрію стати вчителем
Wildberries перепродує згорілий товар продавців на AliExpress: схема маніпуляцій та втрати
Від журналістського досвіду до об'єктивності: як розуміти тих, хто викликає роздратування
Близькосхідний "НАТО": чи загрожує новий союз безпеці Ізраїлю?
Все видео

Лента новостей

Кількість смертей серед цивільного населення Росії стрімко зростає
🕑 21 хвилину тому
РФ завдала удару по підприємствах "Метінвесту" в Запоріжжі, загинули 7 працівників
🕑 47 хвилин тому
Китайський гігант відкрив «Льодяний шовковий шлях» через Арктику
🕑 5 годин 32 хвилини тому
Японія оголосила про "нову еру кризи" в Індо-Тихоокеанському регіоні
🕑 7 годин 33 хвилини тому
ЄС запускає новий транш підтримки за рахунок заморожених російських активів
🕑 7 годин 34 хвилини тому
Британія пропонує ядерний щит для України, Польща висуває умови вступу до ЄС
🕑 7 годин 39 хвилин тому
Кадрові перестановки та атака на антикорупційні органи: що ховається за пленарним тижнем Ради
🕑 7 годин 41 хвилину тому
Землетрус магнітудою 7,4 сколихнув Колумбію: щонайменше 111 загиблих, тисячі постраждалих
🕑 7 годин 43 хвилини тому
Масове стеження через недороге обладнання: у китайських роутерах Zbtlink виявили вбудовані бекдори
🕑 7 годин 44 хвилини тому
Європа оголосила про завершення прийому робіт на фотоконкурс «Resilient by Nature»
🕑 8 годин 35 хвилин тому
Стипендію імені Губерта Г. Гамфрі в США: термін подачі заявок продовжено до 22 серпня
🕑 9 годин 37 хвилин тому
НАБУ та САП: 360 нових справ та 76 засуджених за пів року проти топкорупціонерів
🕑 10 годин 37 хвилин тому
Канада посилила українську кіберполіцію необхідним обладнанням
🕑 11 годин 8 хвилин тому
Українські оборонні компанії отримали доступ до платформи для навчання ШІ на бойових даних
🕑 11 годин 19 хвилин тому
Українські сили уразили ключовий нафтохімічний комбінат "Тобольскнефтехим" у Росії
🕑 11 годин 35 хвилин тому
Все новости