Ученые назвали фрукт, который замедляет старение

15.06.2020 в 19:05 | Наталья Ткачук, джерело: «РБК-Україна»

Ученые назвали невероятно полезный фрукт, который любим многими украинцами и доступен на полках наших магазинов круглый год. Речь идет про яблоки. Как оказалось, они могут сдерживать старение организма, передает FaceNews.ua.

Происходит это благодаря уменьшению окислительного стресса, которому подвергаются наши клетки.

Читайте также: Диетологи назвали четыре действия, позволяющие похудеть за короткое время

Как оказалось, яблоки насыщены флавоноидами, которые нормализуют процессы регуляции клеточной активности и защищают клетки организма от свободных радикалов, вызывающих окислительный стресс.

Ученые пишут, что люди, которые бросают курить и употреблять алкоголь и переходят на богатый флавоноидами рацион, могут рассчитывать на то, что их организм восстановится без негативных последствий связанных с ускорением старения.

Соединения, которыми так богаты яблоки, помогают организму функционировать гораздо эффективнее, защищают от токсинов и являются мощными антиоксидантами. То есть борются со свободными радикалами, которые повреждают целостность клеток, из-за чего наступает ранее старение, склонности к болезням сердца и онкологии.

Кроме того, в одном яблоке содержится 14% суточной нормы витамина С, 6% - калия, 5% витамина К. Благодаря высокому содержанию воды и клетчатки яблоки способствуют похудению, уменьшают количество вредного холестерина, снижают кровяное давление. Также яблоки благотворно влияют на кишечник из-за пребиотика пектина, что содержится в них.

Медики рекомендуют съедать каждый день хотя бы по одному яблоку.

Читайте также: Диетологи объяснили, чем вредна для здоровья овсяная каша
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Викрадення та вбивство на Балі: зв'язок з міжнародним шахрайством та розслідування в Україні
Російські війська зазнають втрат: ЗСУ знищують техніку та логістику ворога
Майбутній актор і мільйонер: Олександр Матроняк про булінг, кіно та мрію стати вчителем
Wildberries перепродує згорілий товар продавців на AliExpress: схема маніпуляцій та втрати
Від журналістського досвіду до об'єктивності: як розуміти тих, хто викликає роздратування
Близькосхідний "НАТО": чи загрожує новий союз безпеці Ізраїлю?
Google Gemini Spark: AI-агент для автоматизації завдань в Україні
Туреччина блокує Чорноморський шлях: Анкара тисне на Київ та Москву через судноплавство
Все видео

Лента новостей

Японія оголосила про "нову еру кризи" в Індо-Тихоокеанському регіоні
🕑 59 хвилин тому
ЄС запускає новий транш підтримки за рахунок заморожених російських активів
🕑 1 годину 1 хвилину тому
Британія пропонує ядерний щит для України, Польща висуває умови вступу до ЄС
🕑 1 годину 5 хвилин тому
Кадрові перестановки та атака на антикорупційні органи: що ховається за пленарним тижнем Ради
🕑 1 годину 8 хвилин тому
Землетрус магнітудою 7,4 сколихнув Колумбію: щонайменше 111 загиблих, тисячі постраждалих
🕑 1 годину 10 хвилин тому
Масове стеження через недороге обладнання: у китайських роутерах Zbtlink виявили вбудовані бекдори
🕑 1 годину 11 хвилин тому
Європа оголосила про завершення прийому робіт на фотоконкурс «Resilient by Nature»
🕑 2 години 2 хвилини тому
Стипендію імені Губерта Г. Гамфрі в США: термін подачі заявок продовжено до 22 серпня
🕑 3 години 3 хвилини тому
НАБУ та САП: 360 нових справ та 76 засуджених за пів року проти топкорупціонерів
🕑 4 години 4 хвилини тому
Канада посилила українську кіберполіцію необхідним обладнанням
🕑 4 години 34 хвилини тому
Українські оборонні компанії отримали доступ до платформи для навчання ШІ на бойових даних
🕑 4 години 45 хвилин тому
Українські сили уразили ключовий нафтохімічний комбінат "Тобольскнефтехим" у Росії
🕑 5 годин 1 хвилину тому
Шість міст Донеччини: аналітик назвав їх «поясом фортець»
🕑 5 годин 6 хвилин тому
Америка та Європа: різниця у злочинності та вплив володіння зброєю
🕑 5 годин 8 хвилин тому
МАДЯР спростовує неправдиве трактування його слів щодо російських ракетних залпів
🕑 5 годин 9 хвилин тому
Все новости