Ученые назвали дозу алкоголя, которая вызывает рак

17.03.2021 в 18:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Лента.юа»

Ученые, представляющие Университет Джорджтауна (Вашингтон) провели исследование, в ходе которого смогли опровергнуть миф о полезных свойствах употребления алкоголя, передает FaceNews.ua. По словам экспертов, существует доза спиртных напитков, при которой у людей может возникать рак поджелудочной железы.

Онкологи из США решили найти связь между алкоголем и онкологией. Результаты исследования показали, что две порции спиртного в день могут спровоцировать появление опасного заболевания. Врачи скептически относятся к информации, согласно которой имеется польза для употребления алкоголя.

Ранее стало известно, что постоянное употребление спиртного приводит к возникновению панкреатита и сахарного диабета. Врачи считают, что данные болезни могут повышать угрозу появления рака. Учёные проанализировали 14 исследований, которые были проведены ранее. В них принимали участие больше 800 тысяч пациентов. Эксперты обратили внимание на их рацион питания и условия окружающей среды. Специалисты обнаружили, что риск возникновения рака поджелудочной железы может возникать, если каждый день употреблять больше 30 г спиртных напитков.

Стоит отметить, что учёные считают дозировку одного алкогольного напитка как 340 г пива, 113 г вина, 42 г водки. Раньше медики смогли установить, что безопасная доза алкоголя - это количество меньше 1 чайной ложки. Её превышение негативно сказывается на организме человека.

Читайте также: Диетологи объяснили, почему вредны фрукты
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Як художник Йінка Ілорі перетворює радість на мистецтво, черпаючи натхнення з поколінь
Господарський суддя Києва Вадим Босий: розкішне життя, сумнівні статки та загадкові оборудки
Штучний інтелект допомагає хакерам атакувати критичну інфраструктуру: нова глобальна загроза
Візит Путіна на Курили: Японія висловила рішучий протест, Москва загострює конфлікт
Росія зіткнулася з новими атаками дронів та внутрішніми проблемами: відсутність води до розвалу інфраструктури
Україна просить Patriot у США та демонструє військову перевагу: Аналіз ситуації
Росія розгортає власний Starlink: чи загрожує він Україні та як йому протидіяти
Україна завдає нищівних ударів по російській економіці: цілі – порт, нафтопереробка та логістика
Все видео

Лента новостей

Україна отримала нове покоління терміналів Starlink V5
🕑 1 годину 42 хвилини тому
Компанія Aerial Illuminations встановила п'ять світових рекордів Гіннеса за допомогою дронів
🕑 3 години 28 хвилин тому
ЄС перевіряє танкери "тіньового флоту" Росії в рамках операції IRINI
🕑 3 години 34 хвилини тому
Юридична фірма, де раніше працювала Стефанішина, внесла заставу у 6 мільйонів гривень
🕑 3 години 44 хвилини тому
Виробникам РЕБ: Як зміна тактики ворога робить застарілими засоби протидії «Шахедам»
🕑 3 години 49 хвилин тому
Український піаніст Роман Лопатинський здобув ІІ премію на міжнародному конкурсі в Італії
🕑 3 години 55 хвилин тому
Національна філармонія України презентує програму «Велика форма» з творами Лятошинського та Шимановського
🕑 4 години 2 хвилини тому
Всесвітній день ящірки: чому ці плазуни важливі для екосистеми України
🕑 4 години 20 хвилин тому
Польща передасть Україні ракети до Patriot: крок до зміцнення ППО та нової дипломатичної реальності
🕑 4 години 21 хвилину тому
Україна повернула 261 тіло загиблих захисників у межах репатріаційних заходів
🕑 4 години 26 хвилин тому
Кияни вимагають повної заборони електросамокатів через небезпеку для пішоходів
🕑 4 години 29 хвилин тому
Російський танкер зазнав аварії в Північному Льодовитому океані
🕑 4 години 30 хвилин тому
Роботодавці зможуть подавати дані про військовий облік до ТЦК через портал «Дія»
🕑 4 години 31 хвилину тому
США дозволять приватним компаніям кібербезпеки атакувати хакерів
🕑 4 години 31 хвилину тому
Бойові втрати Росії: Генштаб ЗСУ оновив дані станом на 14 серпня 2026 року
🕑 4 години 32 хвилини тому
Все новости