Медики выяснили, кому вреден рыбий жир

01.04.2021 в 22:45 | Наталья Ткачук, джерело: «Лента.юа»

Пищевая добавка "Омега-3" крайне опасна для людей с определенным набором генов, передает FaceNews.ua. Принято считать, что рыбий жир положительно влияет на здоровье сердца и сосудов человека. Он сокращает количество холестерина и триглицеридов в крови, которые и вызывают развитие проблем с сердцем.

Американские ученые из Университета Джорджии провели исследование с целью, определить влияние рыбьего жира на здоровье людей с разным набором генов. В ходе своей работы специалисты изучили медицинские данные 70 тысяч человек. При этом из них только 11 тысяч принимали добавку «Омега-3».

Проанализировав геном всех участников специалисты определили, что после приема рыбьего жира количество триглицеридов сократилось у людей с генотипом AG, а вот у обладателей генотипа AA он повысился.

То есть при определенном генотипе «Омега-3» действует положительно, сокращая риск развития заболеваний. Однако при других генотипах прием рыбьего жира приводит к увеличению концентрации нежелательных веществ и, как следствие, к ухудшению здоровья.

Ученые полагают, что анализ генома пациентов поможет подобрать наиболее эффективное для них лечение.

Читайте также: Названы самые вредные напитки на завтрак
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Як художник Йінка Ілорі перетворює радість на мистецтво, черпаючи натхнення з поколінь
Господарський суддя Києва Вадим Босий: розкішне життя, сумнівні статки та загадкові оборудки
Штучний інтелект допомагає хакерам атакувати критичну інфраструктуру: нова глобальна загроза
Візит Путіна на Курили: Японія висловила рішучий протест, Москва загострює конфлікт
Росія зіткнулася з новими атаками дронів та внутрішніми проблемами: відсутність води до розвалу інфраструктури
Україна просить Patriot у США та демонструє військову перевагу: Аналіз ситуації
Росія розгортає власний Starlink: чи загрожує він Україні та як йому протидіяти
Україна завдає нищівних ударів по російській економіці: цілі – порт, нафтопереробка та логістика
Все видео

Лента новостей

Компанія Aerial Illuminations встановила п'ять світових рекордів Гіннеса за допомогою дронів
🕑 33 хвилини тому
ЄС перевіряє танкери "тіньового флоту" Росії в рамках операції IRINI
🕑 39 хвилин тому
Юридична фірма, де раніше працювала Стефанішина, внесла заставу у 6 мільйонів гривень
🕑 49 хвилин тому
Виробникам РЕБ: Як зміна тактики ворога робить застарілими засоби протидії «Шахедам»
🕑 54 хвилини тому
Український піаніст Роман Лопатинський здобув ІІ премію на міжнародному конкурсі в Італії
🕑 1 годину тому
Національна філармонія України презентує програму «Велика форма» з творами Лятошинського та Шимановського
🕑 1 годину 7 хвилин тому
Всесвітній день ящірки: чому ці плазуни важливі для екосистеми України
🕑 1 годину 25 хвилин тому
Польща передасть Україні ракети до Patriot: крок до зміцнення ППО та нової дипломатичної реальності
🕑 1 годину 26 хвилин тому
Україна повернула 261 тіло загиблих захисників у межах репатріаційних заходів
🕑 1 годину 31 хвилину тому
Кияни вимагають повної заборони електросамокатів через небезпеку для пішоходів
🕑 1 годину 33 хвилини тому
Російський танкер зазнав аварії в Північному Льодовитому океані
🕑 1 годину 35 хвилин тому
Роботодавці зможуть подавати дані про військовий облік до ТЦК через портал «Дія»
🕑 1 годину 35 хвилин тому
США дозволять приватним компаніям кібербезпеки атакувати хакерів
🕑 1 годину 36 хвилин тому
Бойові втрати Росії: Генштаб ЗСУ оновив дані станом на 14 серпня 2026 року
🕑 1 годину 37 хвилин тому
Національна філармонія України запрошує на унікальну екскурсію-концерт "Філармонія Inside"
🕑 11 годин 44 хвилини тому
Все новости