Ученые назвали пять полезных для сердца и мозга продуктов

30.04.2021 в 23:45 | Наталья Ткачук, джерело: «focus.de»

Команда ученых из Гарвардской медицинской школы советуют употреблять пять продуктов, которые не только сохраняют здоровье сердца, но и улучшают работу мозга. Они рекомендуют сочетание фруктов, овощей, злаков и бобовых, передает FaceNews.ua.

Зеленые овощи

Шпинат, брокколи и капуста важны для мозга, поскольку они богаты витамином К, лютеином, фолиевой кислотой и бета-каротином.

Жирная рыба или авокадо

Жирная рыба – сардина, сельдь и сом – богата омега-3 жирными кислотами и полезными ненасыщенными жирами, которые помогают снизить концентрацию бета-амилоида. Эксперты поясняют, что бета-амилоид – это белок, приводящий к накоплению связанных с болезнью Альцгеймера веществ. Те, кто не ест и рыбу, могут заменить ее авокадо.

Ягоды

Флавоноиды придают ягодам насыщенный цвет, а также улучшают память. Исследования Гарвардской медицинской школы показали, что у женщин, которые ели клубнику и чернику несколько раз в неделю, риск проблем с памятью был ниже.

Кофе

Люди, которые ежедневно потребляют кофеин, более внимательные и сосредоточенные.

Грецкие орехи

Орехи являются отличным источником белка и содержат много полезных жиров. Исследование, проведенное в Калифорнийском университете в Лос-Анджелесе, показало, что испытуемые, которые ели грецкие орехи, часто лучше ориентировались, были более творческими и мотивированными. Грецкие орехи также богаты альфа-линоленовой кислотой, типом омега-3 жирных кислот, который снижает высокое артериальное давление и защищает артерии.

Читайте также: Ученый назвал простые привычки, которые замедлят процесс старения
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Україна просить Patriot у США та демонструє військову перевагу: Аналіз ситуації
Росія розгортає власний Starlink: чи загрожує він Україні та як йому протидіяти
Україна завдає нищівних ударів по російській економіці: цілі – порт, нафтопереробка та логістика
Сіль для еліт: чи справді нам потрібні електроліти, чи це черговий маркетинговий хід?
Повне сонячне затемнення: тисячі людей зібралися в Іспанії та Ісландії, щоб побачити космічне диво
Трамп втрачає ґрунт під ногами: конфлікти на Близькому Сході та внутрішні проблеми підривають його позиції
Чому 90% Японії безлюдні: Географічні та історичні причини концентрації населення
Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Все видео

Лента новостей

Національна філармонія України запрошує на унікальну екскурсію-концерт "Філармонія Inside"
🕑 5 годин 35 хвилин тому
Національна філармонія запрошує на вечір органної музики бароко «Англія та Німеччина»
🕑 6 годин 35 хвилин тому
Російські дрони атакували пасажирський потяг на Одещині: загинули двоє залізничників, сотні пасажирів евакуйовані
🕑 8 годин 51 хвилину тому
Україна звітує про закриття 94 кол-центрів: чи є це перемогою над шахрайською індустрією?
🕑 8 годин 54 хвилини тому
В Азербайджані виявили сибірську виразку
🕑 9 годин 6 хвилин тому
Українські Сили оборони уразили великий нафтопереробний комплекс «Газпром нефтехим Салават» у Башкортостані
🕑 9 годин 59 хвилин тому
Без опадів: синоптики спрогнозували погоду в Україні на 14 серпня
🕑 9 годин 59 хвилин тому
Ерлінг Голанд здобув нові світові рекорди від Guinness
🕑 9 годин 59 хвилин тому
Вибух у Севастополі: ліквідовано російського офіцера, відповідального за удари "Калібрами"
🕑 10 годин 1 хвилину тому
X-Park запрошує на «Пливи на звук»: найбільшу вечірку на воді в Європі
🕑 10 годин 2 хвилини тому
Німеччина розгортає виробництво фінських бронетранспортерів Patria 6x6
🕑 10 годин 2 хвилини тому
СБУ викрила агентурну мережу ГРУ, яка шпигувала за українською авіацією
🕑 10 годин 2 хвилини тому
Синнер на US Open: защита позиций после Уимблдона
🕑 10 годин 4 хвилини тому
Прах полковника армії УНР Євгена Коновальця повернули в Україну (фото)
🕑 10 годин 53 хвилини тому
"Росія буде палати. Ми знищимо...": на Одещині дрон РФ вдруге за день атакував пасажирський поїзд (відео)
🕑 11 годин 22 хвилини тому
Все новости