Медики назвали популярные напитки, которые могут стать причиной сердечного приступа

30.04.2021 в 17:20 | Инна Сабатин, джерело: «Facenews»

Медики назвали пять напитков, чрезмерное употребление которых может привести к сердечному приступу. Зачастую сердечные приступы возникают внезапно у, казалось бы, здоровых людей. Однако это не значит, что влияния на организм не было, просто болезни сердца имеют свойство протекать бессимптомно. Проблемы с сердцем часто появляются из-за неправильного питания. И очень важно не только есть здоровые продукты, но и пить правильные напитки, передает FaceNews.ua.

Как сообщает Harvard Heаlth Publishing, медики назвали пять самых опасных для сердца напитков.

Сладкая газировка

Главная опасность газированной воды состоит в чрезмерном содержании сахара. В научном журнале сообщается, что сладкие напитки могут увеличить риск сердечных заболеваний.

Кофе

До сих пор диетологи не могут определиться с количеством безопасных чашек кофе в день. Однако медики считают, что употребление шести и более чашек кофе в день повышает количество жиров в крови и увеличивает риск сердечного приступа.

Энергетики

Энергетические напитки повышают кровяное давление и нарушают сердечный ритм. Ощущение прилива энергии происходит за счет учащенной работы сердца.

Алкоголь

Согласно исследованиям группы ученых университета Хопкинса, алкоголики чаще других имеют проблемы с сердцем.

Молочные коктейли

Несмотря на очевидную пользу молока, молочные коктейли употреблять не рекомендуется. Дело в том, что они содержат не только много сахара, но и массу насыщенных жиров, что не очень хорошо для сердечно-сосудистой системы.

Читайте также: Медики предупредили об опасности рисовой каши
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Україна просить Patriot у США та демонструє військову перевагу: Аналіз ситуації
Росія розгортає власний Starlink: чи загрожує він Україні та як йому протидіяти
Україна завдає нищівних ударів по російській економіці: цілі – порт, нафтопереробка та логістика
Сіль для еліт: чи справді нам потрібні електроліти, чи це черговий маркетинговий хід?
Повне сонячне затемнення: тисячі людей зібралися в Іспанії та Ісландії, щоб побачити космічне диво
Трамп втрачає ґрунт під ногами: конфлікти на Близькому Сході та внутрішні проблеми підривають його позиції
Чому 90% Японії безлюдні: Географічні та історичні причини концентрації населення
Україна планує "полювання" на російські "Іскандери": чи допоможуть власні розробки?
Все видео

Лента новостей

Національна філармонія України запрошує на унікальну екскурсію-концерт "Філармонія Inside"
🕑 5 годин 36 хвилин тому
Національна філармонія запрошує на вечір органної музики бароко «Англія та Німеччина»
🕑 6 годин 36 хвилин тому
Російські дрони атакували пасажирський потяг на Одещині: загинули двоє залізничників, сотні пасажирів евакуйовані
🕑 8 годин 52 хвилини тому
Україна звітує про закриття 94 кол-центрів: чи є це перемогою над шахрайською індустрією?
🕑 8 годин 55 хвилин тому
В Азербайджані виявили сибірську виразку
🕑 9 годин 7 хвилин тому
Українські Сили оборони уразили великий нафтопереробний комплекс «Газпром нефтехим Салават» у Башкортостані
🕑 10 годин тому
Без опадів: синоптики спрогнозували погоду в Україні на 14 серпня
🕑 10 годин тому
Ерлінг Голанд здобув нові світові рекорди від Guinness
🕑 10 годин тому
Вибух у Севастополі: ліквідовано російського офіцера, відповідального за удари "Калібрами"
🕑 10 годин 2 хвилини тому
X-Park запрошує на «Пливи на звук»: найбільшу вечірку на воді в Європі
🕑 10 годин 3 хвилини тому
Німеччина розгортає виробництво фінських бронетранспортерів Patria 6x6
🕑 10 годин 3 хвилини тому
СБУ викрила агентурну мережу ГРУ, яка шпигувала за українською авіацією
🕑 10 годин 3 хвилини тому
Синнер на US Open: защита позиций после Уимблдона
🕑 10 годин 5 хвилин тому
Прах полковника армії УНР Євгена Коновальця повернули в Україну (фото)
🕑 10 годин 54 хвилини тому
"Росія буде палати. Ми знищимо...": на Одещині дрон РФ вдруге за день атакував пасажирський поїзд (відео)
🕑 11 годин 23 хвилини тому
Все новости