Свавілля у київському метро: від школярів вимагають сплати проїзду попри рішення Кличка
Працівники столичного метрополітену масово не пропускають дітей шкільного віку у метро, якщо у них немає електронного учнівського квитка. Вимагають сплатити за проїзд попри те, що паперові квитки все ще дійсні.
Відповідно до рішення Київради від 16 грудня 2021 року №4007/4048 пільговий проїзд у громадському транспорті для учнів діє з 1 вересня 2022 року по 1 липня 2023 року.
Батьки київських школярів, які вже зіткнулися зі здирством з боку працівників КП "Київський метрополітен", розповіли редакції "Надзвичайних новин", що пишуть скарги на гарячу лінію підприємства та КП "Київпастранс", а також звертаються на лінію "1551" щодо невиконання працівниками метрополітену рішення Київради. Кияни закликають усіх, хто зіткнувся з такою несправедливістю, не ігнорувати проблему, а відстоювати свої права:
- гаряча лінія КП "Київський метрополітен": (044) 537 55 05
- контакт-центр КП "Київпастранс": 0 800 50 44 11
- контактний центр для звернення громадян 1551
Читайте також: Місія МАГАТЕ прямує на ЗАЕС попри інтенсивні обстріли Енергодару російськими військовими: усі подробиці (фото, відео)


Скарб у надрах Землі: чому світ почав полювання на білий водень
НАБУ вийшло на слід «двушки в Москву» Міндіча: слідство розглядає ознаки державної зради
«Брудний секрет» цифрового світу: автор YouTube-каналу заявив, що індустрія дорослого контенту прискорила розвиток VHS, онлайн-платежів і комп’ютерного зору
Вашингтон змінює правила місячних перегонів: NASA обере того, хто першим підготує посадковий модуль — SpaceX Маска чи Blue Origin Безоса
Гонка за штучний інтелект: чому битва точиться не лише за чіпи, а й за електрику та дата-центри
Китай нарощує запаси нафти на тлі падіння світових цін: що це означає для ринку
Пляжний теніс: 25 фактів, які змінять ваше уявлення про цей вид спорту
Юлія Левченко зізналася, що хотіла відмовитися від Олімпіади: як вона пройшла кризу і перезапустила кар’єру








