Медики назвали неожиданную пользу черники для здоровья

06.08.2020 в 23:45 | Наталья Ткачук, джерело: «lenta.ua»

Новое исследование Корнельского университета, опубликованное в журнале Nutrition, показало, как менялась сыворотка крови женщин, употреблявших чернику, передает FaceNews.ua.

Исследование проводилось в течение шести недель, в нем приняли участие 22 женщины: 12 женщин в возрасте 25-40 лет и 10 женщин в возрасте 60-75 лет. Участницам назначили диету, обогащенную черникой. Женщины употребляли по 19 грамм сублимированной черники утром и вечером, что является эквивалентом 1,75 стакана свежих ягод. Участников также попросили избегать других продуктов, богатых полифенолами и антоцианами.

Читайте также: Медики рассказали о полезных свойствах вина для организма

Анализ крови брался у участниц через 1,5 часа после употребления утренней дозы черники. Результаты показали, что шестинедельное употребление сублимированной черники увеличивало количество клеток-предшественников мышц у женщин в возрасте 25-40 лет. Также наблюдалась тенденция к снижению процента мертвых клеток-предшественников, что свидетельствует об устойчивости к окислительному стрессу, а также к увеличению потребления кислорода клетками. Не было замечено никаких положительных эффектов для участниц в возрасте 60-75 лет.

Читайте также: Названы вредные продукты для завтрака
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Путін відвідав спірні острови: Японія посилює тиск щодо територіального конфлікту
Олександр Шльончик: Майстер, що оживляв дерева та творив музику, рятуючи шевченків торбан
Росія формує батальйони з українських полонених: воєнний злочин чи пропаганда?
Троянський кінь: Від міфу до реальності та його сучасні інтерпретації
Українські дрони паралізували російський експорт зерна: аналіз наслідків
Аналітика: Росія б'є по книжках, готує соціальний вибух та погрожує Туреччині. Лукашенко – манкурт, а Європа створює «легіони»
Україна готується до зими: Чи вистачить газу та хто очолить "Нафтогаз"?
Володимирський собор: шедеври Васнецова та формування унікального художнього ансамблю
Все видео

Лента новостей

Росія звинуватила українку в підриві офіцера в окупованому Криму
🕑 2 години 59 хвилин тому
Український інженер створив для США перехоплювач дронів SPART
🕑 3 години 59 хвилин тому
Нічна атака на Київ: збито 88 цілей, пошкоджено книжковий ринок на Почайній, є постраждалі
🕑 4 години 2 хвилини тому
Polymarket на межі заборони: як ставки на майбутнє руйнують бізнес-модель
🕑 4 години 8 хвилин тому
Легалізація в ЄС: Поза межами тимчасового захисту – які є варіанти для українців
🕑 4 години 8 хвилин тому
Російські військові скаржаться на проблеми з конвоями під ударами ЗСУ
🕑 5 годин 49 хвилин тому
100 тисяч цивільних на Донеччині: мішень для ворога та виклик для ЗСУ
🕑 6 годин 49 хвилин тому
Український оборонний завод будуватиме в Литві підприємство з виробництва боєприпасів
🕑 6 годин 50 хвилин тому
Heart Aerospace вперше підняла в повітря найбільший у світі електричний літак-демонстратор
🕑 6 годин 53 хвилини тому
Депортація українців з ЄС: чи загрожує примусове повернення військовозобов'язаним?
🕑 10 годин 5 хвилин тому
18-річний водій без прав протаранив білборд у Києві
🕑 11 годин 4 хвилини тому
Контрабанда iPhone в Україні: нова постанова Мінфіну та її потенційні проблеми
🕑 11 годин 10 хвилин тому
Корупціонерам відкрили двері: чому угоди зі слідством призводять до мізерних штрафів замість реальних термінів
🕑 13 годин 47 хвилин тому
«Моє покликання — рятувати людей»: як бойовий медик після важкого поранення стала косметологом
🕑 13 годин 49 хвилин тому
Проєкт «Creonte XVIII/XXI» успішно відбувся за підтримки міжнародних партнерів
🕑 14 годин 14 хвилин тому
Все новости