Названа польза кофе в борьбе с раком

18.09.2020 в 14:45 | Инна Сабатин, джерело: «Багнет»

Ученые Института рака Даны-Фарбера выяснили, что употребление нескольких чашек кофе в день помогает повысить выживаемость пациентов с колоректальным раком и снижает риск обострения заболевания, передает FaceNews.ua

Специалисты проанализировали данные о 1171 пациентах, которые лечились от метастатического рака толстой и прямой кишки. Те, кто сообщал о ежедневном употреблении двух и более чашек кофе, прожили дольше и отсрочили время обострения болезни по сравнению с теми, кто кофе не пил. При этом употребление четырех чашек кофе приносило еще большую выгоду. При этом эффект сохранялся даже для напитка, который не содержал кофеин.

Читайте также: Медики назвали продукт, который существенно снижает риск развития инсульта

Хотя результаты исследования не дают точных знаний о причинно-следственной взаимосвязи, ученые считают, что кофе действительно может содержать вещества, например, антиоксиданты и противовоспалительные соединений, которые обладают активностью против запущенного рака. Специалисты пока не дают рекомендаций по употреблению напитка пациентам с опухолями.

Читайте также: Ученые назвали крупу, которая подавляет рак, болезнь Альцгеймера и остеопороз
Читайте FaceNews в Google Новости

Популярные видео на YouTUBE

Володимирський собор: шедеври Васнецова та формування унікального художнього ансамблю
Урок Черчилля: чому Зеленський та його команда втрачають сильних гравців
Повернення Героя: Євгена Коновальця перепоховають в Україні
Польща продемонструвала найбільший військовий парад в історії: 2000 солдатів і сотні одиниць сучасної техніки
Україна вдарила по космічному центру «Прогрес» у Росії: наслідки для «Роскосмосу» та нових супутників
Турецький винищувач KAAN: Від американських F-35 до власних амбіцій
Росія 2026: Бої за бензин, "герої СВО" та економічний крах
Штучний інтелект витісняє індійських інженерів: галузь IT переживає трансформацію
Все видео

Лента новостей

100 тисяч цивільних на Донеччині: мішень для ворога та виклик для ЗСУ
🕑 15 хвилин тому
Український оборонний завод будуватиме в Литві підприємство з виробництва боєприпасів
🕑 15 хвилин тому
Heart Aerospace вперше підняла в повітря найбільший у світі електричний літак-демонстратор
🕑 19 хвилин тому
Депортація українців з ЄС: чи загрожує примусове повернення військовозобов'язаним?
🕑 3 години 31 хвилину тому
18-річний водій без прав протаранив білборд у Києві
🕑 4 години 29 хвилин тому
Контрабанда iPhone в Україні: нова постанова Мінфіну та її потенційні проблеми
🕑 4 години 35 хвилин тому
Корупціонерам відкрили двері: чому угоди зі слідством призводять до мізерних штрафів замість реальних термінів
🕑 7 годин 12 хвилин тому
«Моє покликання — рятувати людей»: як бойовий медик після важкого поранення стала косметологом
🕑 7 годин 14 хвилин тому
Проєкт «Creonte XVIII/XXI» успішно відбувся за підтримки міжнародних партнерів
🕑 7 годин 39 хвилин тому
НАТО планує створити масштабну мережу дронів та ШІ для захисту східного кордону
🕑 8 годин 36 хвилин тому
Тайвань затвердив бюджет на 2026 рік із рекордним фінансуванням дронів
🕑 8 годин 41 хвилину тому
Український маркетплейс дронів DOT-Chain Defence поставив понад 1,2 млн одиниць на 69,2 млрд гривень за рік
🕑 8 годин 42 хвилини тому
Юристи спростували міф про автоматичні штрафи ТЦК для 17-річних
🕑 8 годин 43 хвилини тому
Зеленський привітав Польщу з річницею Варшавської битви, нагадавши про спільну боротьбу
🕑 8 годин 43 хвилини тому
Померла українська мисткиня Дарія Альошкіна, яка відроджувала витинанку
🕑 8 годин 44 хвилини тому
Все новости